Po škole:
,,Co si bereš na to rande?" zeptala se mě Stef.
,,Co by? Džíny a mikinu?" pokrčila jsem rameny.
,,To jako vážně?! Džíny a mikina?! Na rande?! Ses zbláznila né?!" řekla hdiveně Stef.
,,Vždyť jdeme jenom ven, on to bere jako rande." odpověděla jsem jí.
,,Ale on tě pozval na rande, takže to je rande! A teď spolu něco vyberem a hezky tě nalíčíme." řekla Stef a vstala z postele. Došla k mé skříňi a podívala se co v ním mám.
,,Mno... Skoro žádné šaty ani sukně." řekla a hrabala se ve skříňi.
,,Ale jo, jedna sukně by tam měla být." řekla jsem.
,,Tomu říkáš sukně?!" řekla a ukázala na mojí sukni. Byla to taková spíče školní sukně, která se ani na ven nehodila.
,,Víš co půjčím ti nějaké moje šaty." dodala a přešla ke své skříňi.
Vytáhla krásně modré šaty a ukázala mi je.
,,Páni! Ty jsou úžasné. Proč je máš tady ve škole?!" zeptala jsem se jí.
,,No co? Nikdy nevíš, jestli nějakého kluka potkáš." řekla a položila je na postel.
,,Můžeme je trošku upravit, aby nebyly takové obyčejné." řekla.
Ty chceš kouzlit?! Vždyť ti to moc nejde a mě už vůbec né." řekla jsem.
,,Ale jdi. Jsme kouzelnice a ty kouzlí, takže jo, budu kouzlit." řekla a roztáhla ruku nad šaty.
,,Máme nějaké náhradní šaty?" zeptala jsem se a zasmála se.
Ona se taky usmála, ale pak se začala plně soustředit na šaty.
Netrpělivě jsem se koukala na šaty a Stef. Byla jsem zvědavá, jestli se jí to povede. Nakonec jsem zpatřila na posteli místo obyčejných modrých šatů, krásně třpitivě modré, nadýchané šaty. Byly naprosto kouzelné. A to doslova.
,,Páni,Stef!!! To je úžasné! Nevěděla jsem, že jsi tak moc dobrá!" pochválila jsem jí.
,,To ani já. Ale vyznám se v módě, takže asi proto jsou tak hezké." odpověděla
,,Takže, teď tě nalíčíme. Posaď se na židli a já přinesu nějaké věci." usmála se a odešla do koupelny.
Já si sedla ke stolu a čekala na Stef. Za chvíli vyšla a měla plné ruce šminků. Všechno to položila na stůl.
,,To ze mě chceš udělat klauna?" zeptala jsem se jí.
,,Spíš chodící Miss." usmála se a vytáhla pár štětců a pudr, tvářenku, rtěnku, řasenku, tekuté limky, tužku na obočí a spoustu dalších. Měla toho vážně hodně.
,,Ale moc to nepřeháněj, je to jenom rande." řekla jsem.
Ušklíbla se a dala se do práce.
---------------------------------------------
,,Hotovo!" řekla a položila štětec.
Doufala jsem, že ze mě neudělala nějakou přemalovanou bárbínu. Nadechla jsem se a otočila k zrcadlu.
Nemohla jsem uvěřit vlastním očím. V zrcadle stála úplně cizí holka. A ta holka jsem byla já. Jak se to Stef takhle dokázalo povést? Je to naprosto úžasné. Není to moc přeplácané, za což jsem ráda. Měla jsem udělané linky, stíny a dlouhé řasy. Obočí jsem měla lehce namalované, ale tak aby to nebylo skoro poznat. Slabá tvářenka na lícních kostí a rty byly lehce rudé. Bylo to dokonalé.
,,Stef, je to naprosto boží! Moc ti děkuju. Ani nevíš jakou mám radost. Nečekala jsem, že mě dokážeš tak hezky namalovat. Vážně, jsi úžasná." řekla jsem a pevně jí objala.
,,Děkuju. Hlavně nebreč, aby se ti nic nerozmazalo." usmála se a došla pro šaty.
,,Na. Obleč se. Já zatím dojdu pro holky, aby se na tebe podívali, jaká jseš kočka." mrkla na mě a odešla z pokoje.
Takže jsem se svlékla a navlékla si šaty. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a málem jsem se štěytím rozbrečela. Musím říct, že Stef odvedla dobrou práci.
Nechtěla jsem na to naše ,,rande" vypadat moc přemalovaně a ani moc hezky oblečeně, ale tohle je tak akorát. Šaty vypadají, jako na každodení nošení a nalíčená jsem vypadala aspoň o rok starší a vyspělejší.
Najednou se ozvalo zaklepání a já je otevřela.
,,No teda Kate! Ty vypadáš naprosto, ale naprosto úžasně!" vypískla Jess a prohlížela si mě od hlavy až k patě.
,,Ani bych tě nepoznala Kate. Vypadáš vážně dobře." řekla Brook a objala mě.
,,Erik bude zírat! A to tak, že mu vypadnou oči z ďůlků!" usmála se Stef a objala mě.
Podívala jsem se na mobil, kolik je hodin. Bylo za 5 minut 5. A s Erikem jsem se dohodla na 5. Takže tu bude každou chvíli.
,,Ještě boty." řekla jsem.
,,A vlasy." dodala Jess.
Stef se dala do vytváření bot, aby ladili k mým šatům a Jess s Brook mi zkoušeli nějaké účesy. Nakonec mi udělali lehké vlny.
Uslyšela jsem zaklepání na dveře.
Začalo mi bít srdce, jako kdybych šla na moje první rande.
,,Erik!" řekli jsme všichni nastejno a zasmáli se.
,,Já otevřu a ty si obuj boty." řekla Stef a já přikývla. Sedla jsem si na postel a nazula si modré podpatky. Slyšela jsem, jak se Stef o něčem baví s Erikem. Holky zatím uklízeli věci, co po mě zbyly.
Rozhodla jsem se, že si mobil brát nebudu, takže jsem nic nepotřebovala. Zkontrolovala jsem se v zrcadle a párkrát se zhluboka nadechla a vydechla. Je čas jít na mé rande s Erikem...
Konečně další kapitola. Tak snad se líbila. :-)
ČTEŠ
Magic School
FantasyKate žila do svých 16ti let normální, klidný život. Od té doby se celý její život změnil. Zjistila že je čarodějka. Její matka o tom věděla, ale nic jí neřekla. Chtěla jí to říct až přijde čas. Její otec je normální otec, ale matka je čarodějnice. P...