Ericův pohled:
S Maxem jsme se připravovali u nás na pokoji. Strašně jsem se těšil na Kate, až s ní budu tančit, mluvit, líbat...
Ano, miluju Kate! Strašně moc!
Příprava na plesy mi nikdy netrvala déle než hodinu, ale teď mě něco nutilo, abych se na tento večer pořádně připravil. Myslím si, že to je Kate, kvůli které strávím hodinu v koupelně a další upravou před zrcadlem.
Max má asi stejné pocity, protože se každou minutu kontroluje v zrcadle.
Každý si myslí, že kluci to mají o dost jednoduší. Že na sebe hodí sako a kravatu a můžou jít. Je to sice jenom sako a kravata, ale stojí to spoustu úprav. Musíte si pořádně nagelovat vlasy, aby vám přes celý večer vydržely stát na tom správném místě. Kluci nepoužívají make-upy, řasenky nebo rtěnky, oni se nemůžou ničím zkrášlit. Proto vlasy jsou jediná jejich starost, aby vypadali dobře.
A teď k oblečení. Vybral jsem si normální černé sako s bílou košilí a pleťovou až krémovou kravatou, která se bude perfektně ladit ke Kateiným šatům, které jsem jí vykouzlil. Mimochodem celý smoking jsem si vyčaroval. Přece nepotáhnu do téhle školy smoking, který využiju jenom párkrát.
Už se moc těším. Až příjdu k jejímu pokoji, zaklepu, ona otevře a sladce se na mě usměje. Celou si ji prohlédnu, určitě bude vypadat dokonale, jako vždy. Letmo ji políbím a pak ji nabídnu rámě. Ona ho příjme a společně půjdeme do tanečního sálu a tam protančíme celou noc. Dá mi ruce na ramena, já jí na boky a budeme se pomalu pohupovat do rytmu hudby. Pak vyhlásí krále a královnu plesu, což snad budu já a Kate. Bude to dokonalý večer.
Bylo za 10 minut 7. S Maxem jsme už byli připraveni, takže se mohlo jít vyzvednout naše princezny.
,,Nervózní?" Zeptal jsem se Maxe, když jsme vycházeli z pokoje.
,,Docela hodně." Odpověděl mi.
,,Neboj, to zvládneš. Stef se budeš moc líbit." Zasmál jsem se.
,,Nesměj se. Dalo mi práci si udělat tenhle účes, snad to Stef ocení." Řekl vážně.
Přikyvl jsem. To už jsme stáli před jejich pokojem. Zaklepal jsem. Chvíli jsme čekali, ale pak se otevřeli a v nich stála Stef. Vypadala nádherně. Měla modré šaty, které k ní výborně ladily. Jestli Stef vypadá nádherně, jak potom bude vypadat Kate.
,,Ahoj kluci." Pozdravila nás Stef.
,,Ahoj lásko, vypadáš opravdu přenádherně!" Řekl Max a přisál se jí na rty.
,,Ty taky vypadáš skvěle." Pochválila ho.
Stál jsem za Maxem a Stef byla ke mě a Maxovi otočená čelem. Rozhodl jsem se, že trošku pomůžu. Začal jsem máchat rukama nad mojí hlavou, tak aby to Stef viděla a Max ne. Šahal jsem si na vlasy, ale opatrně, aby jsem si nerozcuchal účes. Stef chvilku nechápala ,ale předpokládal jsem, že je trochu inteligentní, takže to snad pochopila.
,,Ty jsi ostříhaný?" Zeptala se udiveně Maxe.
Max nechápavě zakýval záporně hlavou. Takže moje předpoklady o její inteligenci jsou špatné. Plácl jsem se do čela, že to není ta správná odpověď.
Tak jsem pokračoval dál ve své pantomimě. Rukama jsem naznačoval nad mými vlasy nagelovanýho pankáče a pak udělal prstama . Proč je Stef tak nechápavá?!
Pak se Stef zajiskřilo v očích a já myslel, že už to snad pochopila.
,,Chceš si udělat pankáče?!" zeptala se Maxe. Ten nechápavě zavrtěl hlavou.
,,Ne, nechci. Jenom jsem si je dneska nageloval." řekl.
,,Jo... Já věděla, že je na tobě nějaká změna. Sluší ti to." usmála se na něj.
Max se radostí rozzářil a poděkoval. Já si oddechl. Konečně!
Pak jsem si uvědomil, že nemám svoji partnerku.
,,Stef, kde je vůbec Kate?" zeptal jsem se.
,,Šla pomoct Jess s konečnýma přípravama. Vzkazuje ti, že jí to mrzí a že se uvidíte tam." řekla a omluvně se na mě podívala.
,,Aha. To je hodná, že jí pomůže. No... Tak půjdeme?" řekl jsem zklesle. Trochu mě to zarazilo, že jí nevyzvednu z pokoje a nepůjdu s ní, aby nás každý viděl jako ten nejkrásnější pár na světě. Ale to nevadí. Každý už ví, že spolu chodíme a uvidíme se tam.
,,Jo, jdeme." řekla Stef, Max jí nábídl rámě, ona přijala a šli jsme.
Bylo mi to trochu trapné, jít s nimi jako nějaký křoví. Ale co! Jdu na ples za tou nejúžasnější osobou! Za mojí princeznou!
Ahoj. :-) Tak je tu další část. V příští části bude konečně ples. Tak snad se tahle kapitola líbila. Děkuju za vote a komentáře. ❤
ČTEŠ
Magic School
FantasíaKate žila do svých 16ti let normální, klidný život. Od té doby se celý její život změnil. Zjistila že je čarodějka. Její matka o tom věděla, ale nic jí neřekla. Chtěla jí to říct až přijde čas. Její otec je normální otec, ale matka je čarodějnice. P...