25.Kapitola

2.6K 241 8
                                    

Po dokoukání filmu, jsme se rozloučili a já odešla do svèho pokoje, kde už na mě, celá nedočkavostí čekala Stef.

,,Ahoj, tak povídej přeháněj!!" křičela mezitím co se málem přizabila, když rychlostí blesku vstávala z postele.

,,Bylo to úžasný!" řekla jsem a usmívala se jako sluníčko.

,,Jak moc úžasný! Pane boże Kate! Musíš mi všechno povyprávět!" řekla Stef nadšeně.

,,No dobře, řeknu ti to, ale nesmíš vyvádět jak malé dítě!" řekla jsem a sedla si na postel. Stef si sedla naproti mě a čekala až začnu.

----------------------------------------------------------------------

Probudila jsem se na zvonění budíku. Otevřela jsem oči a rozhlédla se kolem. Stef otráveně vstávala z postele.

Stále jsem musela přemýšlet nad tím, jestli se mi ten včerejšek nezdál.

Vstala jsem z postele a odkráčela do koupelny, kde jsem si vyčistila zuby a namalovala se a vyžehlila vlasy.

Vrátila jsem se do pokoje a šla do skříně, vybrat oblečení. Zvolila jsem klasiku. Džíny a tričko.

Pak jsem si vzala tašku s učebnicema a šla ke dveřím, kde jsem počkala na Stef. Společně jsme vyšli z pokoje a namířili si to do jídelny.

Moc jsem se nerozhlížela. Vzala jsem si tác a zvolila rohlík se salámem.

Se Stef jsme si sedli k našemu stolu, kde seděli Derek a Jessica. Přisedli jsme si.

,,Kde je Brook a Kyle?" zeptala se Stef.

,,Říkali, že musí dodělat nějaký projekt, takže na snídani nepůjdou." odpověděla Jess.

,,A co ty Kate? Jak dopadl včerejšek? Chodíte spolu?" zeptala se a povytáhla zvědavě obočí.

,,Asi jo, já nevim." řekla jsem stydlivě.

,,Jak nevíš! Podle toho co jsi mi řekla včera, je to uplně jasný." řekla mi Stef.

,,Moment... Něco mi uniklo? Kate?" zeptal se Derek.

,,Jo. Docela hodně. Kate chodí s Erikem." řekla mu Stef a zaculila se.

,,Já si to myslel. Říkal, že se mu líbíš." řekl mi Derek.

Pak jsme si povídali normálně, dokud k nám někdo nepřišel.

Vzhlédla jsem a zpatřila Erika a Maxe, kteří drží tác s jídlem.

,,Ahoj krásko." řekl Erik a věnoval mi pusu na tvář.

Já celá zčervenala.

,,Ahoj." řekla jsem mile.

,,Můžeme si přisednout?" zeptal se Erik.

Já kývla a ostatní na ně jenom zírali.

Erik si sedl vedle mě a ruku mi dal kolem pasu. Já se na něj usmála a dala mu krátkou pusu.

Max si sednul naproti a začal se bavit s Derekem.

Stef a Jess jen vykuleně koukali.

,,Takže spolu chodíte?" zeptala se mě a Erika Jess.

Erik hned vyhrknul: ,, Jo, chodíme spolu." řekl a sladce se na mě usmál. Já mu úsměv oplatila a pak ho políbila.

Dojedli jsme a každý se chystal na hodinu.

Já,Stef a Max jsme měli společnou hodinu zeměpisu.

Rozloučila jsem se s Erikem dlouhým polibkem.

,,Budeš mi chybět."řekl smutně a znova mě políbil.

,,Ty mě taky." řekla jsem a odešla.

Ahoj všichni. Jsem moc ráda, že se aspoň pár lidem líbí tento příběh. Pište do komentářů a volte. Budu strašně moc ráda. :-* :-*

Magic SchoolKde žijí příběhy. Začni objevovat