33.Kapitola

2K 189 0
                                    

Maxův pohled:

Nemůžu uvěřit, jak příšerného a žárlivého spolubydlícího mám.

Šel jsem do třídy, kde už seděl zničený Erik. Sedl jsem si k němu.

,,Vypadni, ty zrádče! Přebral jsi mi holku a teď se mi chceš posmívat?!" prskl na mě.

,,Eriku, já s Kate nic nemám! Jsme jenom kamarádi!" řekl jsem mu.

,,Aspoň nelži! Viděl jsem vás spolu na chodbě!" řval na mě.

,,Tak to nevim, co jsi viděl, protože jsem Kate jenom obejmul a dal pusu NA TVÁŘ!!!" křikl jsem po něm.

,,Jen si ty výmluvy schovej pro někoho jiného!" prskl.

To už jsem nemohl vydržet a odešel jsem si sednout jinam. Kdybych tam seděl dýl, asi bych mu vrazil pěstí, ale jsme ve škole.

------------------------------------------------

Měli jsme lekci tance. Kluci se měli obléct do obleků a holky do šatů.

Vešel jsem do tanečního sálu. Uviděl jsme, jak u zdi stojí smutná Kate s její partou. Na opačné straně stál Erik s pár klukama. Šel jsem za SVOU holkou. Je mi jedno co si bude Erik myslet!

Došel jsem ke Stef a políbil ji. Ona se na mě usmála.

,,Ahoj Kate, neboj, všechno bude dobrý." řekl jsme Kate.

Ta se jen trošku usmála.

Do třídy vešla učitelka a pozdravila nás.

,,Tak pánové, nabídněte své partnerce rámě a rozestupte se po sále." řekla učitelka.

Já podal ruku Stef a ona ji přijala.

Koukl jsem se na Kate, která se dívala na opačnou stranu a tvářila se strašně smutně.

Otočil jsem se tím směrem, kam se dívala Kate a uviděl Erika jak si jde s nějakou barbínou.

No to si dělá srandu! Měl být s Kate! A místo ni si táhne nějakou chichotavou nánu.

,,Je to kretén, Kate! Nevšímej si ho a najdi si někoho jiného." řekl jsem a odešel se Stef tancovat.

Kate pohled:

Rozhlédla jsem se kolem a zpatřila Luka, jak stojí sám u zdi. Přišla jsem k němu a pozdravila jsem ho.

,,Kde máš partnerku?" zeptala jsem se ho.

,,Vzal mi ji Erik. Počkat... Nemá být náhodou s tebou?" zeptal se udiveně.

,,Měl být se mnou, ale udělal žárlivou scénku a dal mi kopačky." řekla jsem.

,,Cože? Proč?" zeptal se.

,,Řeknu ti to, když budeš můj partner. " nabídla jsem mu.

,,Dobře, stejnak nemám s kým být a hezčí partnerku jsem si nemohl ani přát." řekl a podal mi rámě.

Usmála jsem se a příjmula jeho ruku. Došli jsme skoro doprostřed sálu. Dala jsem mu ruce kolem krku a on dal ruce na moje boky a přitáhl si mě k němu.

,,Tak povídej" řekl Luke.

,,Erik mě viděl, jak se objímám s Maxem a teď si myslí, že spolu něco máme. Není s ním kloudná řeč." povzdechla jsem si.

,,To je blbec. On je strašná žárlivka a je strašně majetnický. Nedivim se." řekl Luke.

,,Ale co mám teď dělat?! S nikým se nechce bavit a vůbec neposlouchá co mu říkám." sklopila jsem hlavu.

,,Neboj Kate, on se zklidní, uvidíš." řekl.

Trošku jsem se usmála a přitiskla se víc k němu. Potřebovala jsem obejmout.

Veselé Vánoce Doufám, že jste pod stromečkem našli to, co jste chtěli. Já jsem teda spokojená ❤

Magic SchoolKde žijí příběhy. Začni objevovat