Nádech, výdech, nádech, výdech...
Přitom co jsem se dívala do krabice od Erika, jsem málem zapoměla dýchat.
Byly to ty nejkrásnější šaty, co jsem kdy viděla. Takové šaty ani neexistují!
Vytáhla jsem je a pečlivě je prohlížela. Byly pohádkově krémové, nadouchané a prostě dokonalé.
,,Eriku!" zmohla jsem se pouze.
,,Líbí?" zeptal se s nadějí v hlase.
,,Děláš si srandu?!" řekla jsem a podívala se na něho, který měl zaskočený výraz.
,,Jsou dokonalé! Nejkrásnější šaty, co jsem kdy viděla! Jsou naprosto kouzelné!" dodala jsem, pustila šaty a vrhla jsem se Erikovi kolem krku.
Ten rychle stačil zareágovat a pevně si mě k sobě tiskl.
,,Miluju tě!" řekla jsem mu, když jsem byla zachumlaná do jeho krku a pevně ho držela.
,,Já tebe víc." řekl a usmíval se.
Odtáhla jsem se a viděla na něm, že má v očích vidět úlevu, štěstí a lásku. Já měla oči štěstím uplakané. Nečekala bych, že by mě kluk dokázal rozbrečet.
,,Ty šaty jsem sám vykouzlil. Dalo mi to práci, ale snad se ti líbí." řekl a usmál se.
Usmála jsem se a stekla mi slza po tváři. Erik se zarazil a ustaraně mi slzu bříškem palce setřel. Hladil mě po lícních kostech a jeho oči se vpíjeli do těch mých.
,,Proč brečíš? Udělal jsem snad něco špatně? Tobě se ty šaty nelíbí? Klidně je můžeš vyhodit jestli chceš..." řekl.
,,Ne,Eriku. Ty šaty se mi strašně líbí! Tohle jsou slzy štěstí, protože tohle je to nejhezčí co pro mě kdo udělal." řekla jsem a usmála se.
,,Miluju tě a těch hezkých věcí, bude ještě víc. To se neboj." řekl a políbil mě.
Já mu polibek oplatila a pak řekla.
,,Děkuju. Moc tě miluju." a pak se znova přisála na jeho rty.
Erik všechny věci jaksi odčaroval, tak, aby se ty šaty objevily v mém šatníku.
Pak mi řekl, že pro mě má ještě jedno překvapení a ruka v ruce jsme odešli z pláže směr škola.
Vešli jsme do areálu školy, kde bylo pár studentů. Neměla jsem u sebe mobil, takže jsem nevěděla kolik je hodin, ale bylo mi úplně jedno kolik je, protože s Erikem bych byla od rána do večera.
Všichni po nás pokukovali a asi se trochu divily proč jsem tak formálně oblečená. No co? To si nemůžou dva mladí, zamilovaní studenti hezky obléct a užít si jeden druhého? Tak kdyby to někoho zajímalo, tomu se říká rande.
Raději jsem to ignorovala a zdálo se, že Erik taky. Pár lidí nás pozdravilo, i když jsem asi půlku nezrandeVešli jsme do budovy a Erik mě táhl ke schodišti, vedoucímu k pokojům. Nervózně se na mě usmál a já mu to oplatila.
Erik si to se mnou mířil ke klučičím pokojům, takže mi došlo, že jdeme asi k Erikovi.
Zastavili jsme u dveří, letmo mě políbil a pak otevřel dveře.
,,No doprdele!" křikl Erik. Já jsem se usmívala od ucha k uchu, ale když jsem spatřila, to co bylo v pokoji, úsměv mi trochu povadl. Otočila jsem se na Erika, který byl stejně zaražený jako já.
Asi Erikovím překvapením bylo to, že po celém pokoji měl zapálené svíčky, všude poházené kvítky růží a potichá romantická hudba, která hrála z přehrávače. Bylo to moc romantické, až na jednu věc, která nás oba zaskočila.
,,Co tady doprdele děláte?!!" vyštěkl Erik po Maxovi a Stef, kteří byly uvnitř.
Ano, to překvapení, které nás zarazilo byly Max se Stef jak se spolu vášnivě líbají na Maxově posteli. Kdyby jsme přišli o pár minut déle, myslím, že by to nebyl moc hezkej pohled.
Když nás zpozorovali, hned se od sebe odtáhli a stoupli si z postele.
,,Pane bože! My se moc omlouváme! Mysleli jsme, že příjdete dýl a..." začala se omlouvat Stef, ale Max ji přerušil.
,,No prostě jsme si to chtěli rozdat, když je to tu tak hezky vyzdobený, no!"
,,Ale tohle všechno mělo být pro mě a Kate!" prskl po něm Erik.
Byl docela naštvaný a Stef byla celá červená. Nedivím se, když jsme je přistihli, jak si to spolu chtěli rozdat.
,,Sorry kámo! Myslel jsem, že bych toho mohl využít, mezitím co jste pryč." vysvětloval Max.
,,Využít?! Jako že by sis sem zašukal a zahřál nám postel?!..." prskl Erik.
,,Klid Eriku, nic se neděje!" pohladila jsem ho po tváři, takže se trochu uklidnil.
,,Moc se omlouváme. My radši půjdem." řekla Stef a vzala Maxe za ruku a táhla ke dveřím.
,,Nic se neděje. Vždyť je to docela vtipný." řekla jsem a usmála se. Ona se také trochu usmála a pak odešli z pokoje.
,,No to snad..." začal vyšilovat Erik.
,,Klid Eriku! Nic se nestalo! V pohodě! Uklidni se." hladila jsem ho po rameni.
,,Měl to být dokonalý večer, ale Max to všechno zkazil! Moc se omlouvám..." řekl Erik.
,,Neomlovej! Nezkazil nic a tohle bylo to nejlepší rande, co jsem kdy zažila. Moc tě miluju." usmála jsem se a políbila.
,,Já tebe." řekl a pak jsme se pustili do dravého, vášnivého líbání...
Moc se omlouvám, že dlouho nebyla další část. Teď jsem to moc nestíhala. Tak snad se líbila 41 kapitola a snad další bude co nejdřív. :-*❤
ČTEŠ
Magic School
FantasíaKate žila do svých 16ti let normální, klidný život. Od té doby se celý její život změnil. Zjistila že je čarodějka. Její matka o tom věděla, ale nic jí neřekla. Chtěla jí to říct až přijde čas. Její otec je normální otec, ale matka je čarodějnice. P...