Právě sedím v autě a koukám z okna. Přemýšlím nad tím, co se stane až tam přijedu. Co tam budu dělat, sama, bez přátel, bez Jenifer. Co když mě budou šikanovat. Tady budu všem pro smích, když neumím ani jedno kouzlo. Doma jsem nějak mávla rukou a něco jsem udělala a já ani nevím co a jak.
Prostě to nezvládnu...
,,Holčičko. Kate. To zvládneš. My ti s maminkou věříme a ty bys měla taky. Budeš úžasná a stane se z tebe moc dobrá čarodějka. Teda, když to nebudeš flákat." řekl mi táta, mezitím co řídil.
,,Ano věříme. Najdeš si tam spoustu kamarádů a třeba i kluka." řekla máma a uchechtla se.
,,MAMI..." okřikla jsem jí a uchechtla jsem se taky.
,,No co? Budeš mít nezapomenutelný zážitky ze střední. Uvidíš." usmála se na mě mamka.
Já jsem si povzdechla a vytáhla mobil. Bylo 20:30 hod. Zjistila jsem, že mi přišly 2 zprávy. Jedna byla od Jenifer a ta druhá byla od Brada. Musela jsem se zasmát, protože on mi píše jenom když něco potřebuje nebo když je opilej. Tak jsem nejdřív otevřela SMS od Jenifer:
Ahoj Kate. Doufám, že až přijedeš do té školy tak mi zavoláš. Už se mi po tobě moc stýská. Tak zatím ahoj :-*To potěší. Nesmím jí zapomenout zavolat až přijedu. Pak jsem otevřela tu druhou od Brada:
Ahooj kotě. Jak je? Snad neotravuju a budu stát aspoň za pozdrav. Doufám že si tam nenajdeš za mě náhradu. To by mi zlomilo srdce. :-) tak napiš kotě... Bradík :-*Tak po tomhle jsem dostala záchvat smíchu. Dokonce mě to i zahřálo u srdce. A jak se podepsal. Bradík. Musím mu odepsat.
Ahoj Bradíku. Po tvé zprávě se mám vážně dobře. Neboj, tebe nikdo nenahradí. Jsi přece můj Bradík. Teď ještě jedu v autě, ale až přijedu, tak ti napíšu, neboj ;-) Kate :-*Zmáčkla jsem tlačítko odeslat. Jenom aby jste to pochopili. Nic s Bradem nemám. Nikdy jsem neměla a nikdy mít nebudu. Je to prostě jenom super kámoš. Všechno co si říkáme nebo píšeme bereme ze srandy.
Aspoň jsem se teď trochu uvolnila. Vzala jsem si sluchátka a pustila si písničky.
Zbytek cesty uběhl docela rychle, protože jsem usnula. Probudil mě až táta, že jsme tu...
Tak co říkáte na další kapitolu? Neukvapujte se, s Bradem nic mít nebude... :D
ČTEŠ
Magic School
FantasyKate žila do svých 16ti let normální, klidný život. Od té doby se celý její život změnil. Zjistila že je čarodějka. Její matka o tom věděla, ale nic jí neřekla. Chtěla jí to říct až přijde čas. Její otec je normální otec, ale matka je čarodějnice. P...