14.Kapitola

2.8K 237 18
                                    

Další hodina byl tělocvik. Jo, konečně nějaká hodina, která mi jde. Jsem takový sportovní typ holky.

V dívčí šatně jsem se převlékla do modrých kraťásků a šedého tílka. Sepla jsem si vlasy do culíku a vyšla ven na hřiště.

Zjistila jsem, že mám tělocvik společný s Jess a Brook.

Na druhém konci hřiště měli tělocvik kluci. Zahlédla jsem tam Kylea, Dereka a dokonce i Erika.

Ten jak mě zaregistroval se hned ze široka usmál. Já mu úsměv oplatila.

Pak jsem se otočila a začala se věnovat tělocviku. Zato ostatní holky se furt otáčeli na kluky a hihňali se.

Když jsme se rozcvičili, zahráli jsme si volleyball.

Na bývalé škole jsem byla kapitánkou volleyballového týmu.

Rozdělili jsme se do dvou týmů a začali hrát. Holky se často koukali na kluky, kteří hráli basket. Já se radši věnovala hře.

Dali jsme si menší přestávku na odpočinutí a napití.

Přišel ke mě Kyle, který si se mnou začal povídat. Chválil mi moji postavu, taky že hraju dobře volleyball.

Všimla jsem si Erika, jak se na nás z povzdálí kouká.

Holky asi měli pravdu, že se na mě pořád kouká. Ale popravdě mě to začíná štvát, i když je roztomilí...

Přišli k nám Jess s Brook, které mě taky chválili.

Skončil tělocvik a já se chystala odejít do šatny, ale Jess mě zastavila, a připoměla mi, že je konkurz.

Převlékla jsem si tílko za tričko nad pupík. Měla jsem na svém vypracovaném bříšku piercing. Nejsem zas tak namakaná, ale tak trošku.

Pak přišla Stephanie se kterou jsem se objala.

,,Tak začneme. Rozestupte se do řady." řekla Jess.

Přišli kluci se na nás podívat. No vážně super.

Volali si každou holku zvlášť. Řekli jí ať udělá různý cvik nebo nějaké salto.

Uslyšela jsem svoje jméno a vystoupila z řady.

,,Ahoj, takže začneme něčím jednoduším." řekla mi Jes a usmála se na mě. Stef stála vedle Jess a taky se na mě usmívala.

,,Udělej provaz." řekla mi a já to udělala.

Kluci začali pískat... Včetně Erika...

,,Dobře, teď hvězdu." řekla.

Já se rozběhla a udělala hvězdu.

Kluci mi zatleskali.

,,A teď rondat." rozkázala Jes a i to jsem udělala.

Samozřejmě kluci začali jásat.

,,Umíš salto vzad, vpřed ?" zeptala se mě Jes a já přikývla a tak i udělala.

,,Umíš ještě něco víc ?" zeptala se Jess.

Já se zamyslela a udělala dvojté salto dozadu a k tomu vrtuli.

Všichni začali tleskat a kluci se zvedli a začali pískat a jásat.

,,Páni ! Jsi vážně dobrá !" řekla mi s údivem Jess a Stef přikývla.

,,Tebe musíme mít v týmu!" řekla Stef.

Odešla jsem se napít k lavičkám, blízko u kluků, kde jsem měla tašku s pitím.

,,Wow. Jsi úžasná!" řekl mi Derek a objal mě.

,,Jo, to váżně jsi. A co takhle v posteli ?" zeptal se mě kluk, který byl kamarád Erika. Přiblížil se blíž a plácl mě po zadku.

,,Klídek Maxi! Nech si zajít chuť !" přímo zavrčel Erik.

,,Copak? Že by jí chtěl Erik jenom pro sebe!" zeptal

Erik se trošku zarazil. Prohrábl si rukou vlasy, ale nic neřekl.

Rozhodla jsem se ho zachránit.

,,I kdyby, tak by byl mnohem lepší než ty!" řekla jsem Maxovi.

Erik se ze široka usmál. Asi to odemě nečekal. Ale Max si nedal pokoj.

,,Ale, ale... Kočička má drápky!" řekl Max a začal mi sahat na boky.

,,Nech toho!" řekla jsem mu a pokusila se dát jeho ruce pryč. Ale on měl moc velkou sílu.

,,Neslyšels! Nech ji!!" křikl na něj Erik a strčil do něj.

,,Ale Eriku, vždyť si jenom pohrajem, pak ti jí zase vrátím. Viď koťe.." řekl a mrkl na mě. No fuj...

Erik se naštval a udělal něco co jsem vážně nečekala. Dal Maxovi pořádný pěstí.

Max spadnul na zem a já radši ustoupila dozadu.

,,Co to doprdele děláš? Chceš abych ti taky jednu vrazil nebo tě odstranil mávnutí ruky?!" křikl na Erika Max a postavil se.

,,Řekl jsem, ať jí necháš bejt! Tak ji necháš bejt, jasný?!" křikl na něj Erik a tvářil se naštvaně.

,,Jo, klídek bro." řekl Max.

,,No teda. Kate, o tebe se perou dva kluci, hned první den co jsi tady." řekl Derek a zasmál se.

Mě moc do smíchu nebylo. Berou mě jako kdybych byla nějaká děvka!

,,Jo, ale jestli kvůli tomu, abych šla s nima do postele, tak ať se radši ani nesnažej!" zavrčela jsem, vzala si tašku a odešla za holkama, kterým jsem řekla, že už jdu na pokoj...

Tak jak se vám líbila další kapitola? Tahle byla trošku akčnější! :-)

Magic SchoolKde žijí příběhy. Začni objevovat