Úvod

7.8K 324 20
                                    

Ahoj jmenuji se Kate Williams. Je mi 16 let a mno ... Co bych asi tak ještě řekla.. Jo.. Zjistila jsem o sobě, že jsem čarodějka.

Moje kouzelnické schopnosti se projevily až teď. Moje matka o tom věděla a nic mi neřekla. Je taky čarodějka, ale můj táta ne. Je normální člověk. Proto se mi moje schopnosti objevily až teď.

Někdo by si přál mít kouzelnou moc, kvůli tomu, že si může přičarovat co chce a kdy chce, ale já moc nadšená nejsem.

No představte si to. Žila jsem si svůj normální úžasný život. Nic mi nechybělo. Měla jsem báječné kamarády, skvělou rodinu, ve škole mi to šlo. Celý život jsem měla naplánovaný. Udělám maturitu, půjdu na vysokou a pak si najdu práci a manžela se kterým vychovám 2 děti... Ano... Měla jsem život do puntíku naplánovaný. Ale to slovo MĚLA !!! Teď se to všechno změnilo. Je to jako kdyby jste psali knihu a asi půlku toho vytrhli !!

Samozřejmě jsem se snažila dělat, že žádnou magickou moc nemám a žít furt normální život. Moji rodiče se rozhodli, mě alespoň seznámit se základy a kontrolou magie. Stále jsem chodila do normální školy.

Mám nejlepší kámošku Jenifer, se kterou si říkáme všechno, až na tohle malé tajemství. Jednou jsem si myslela, že by bylo super jí to všechno vyklopit, ale když jsem jí to řekla, nejdřív mi nevěřila, pak jsem jí ukázala nějaké kouzlo a ona mohla strachy a užasem zešílet. Myslela si že jí chci zabít a chtěla to nahlásit na policii, tak jí moje mamka musela vymazat paměť.

Po pár měsících to začalo být horší. Moje magické schopnosti začaly sílit a já nedokázala nad nimi udržet kontrolu. Rodice se mi snažili pomoci ale nešlo to. Tak se rozhodli že musím odjet do kouzelnické školy, kde se to naučím ovládat. Takže jsem musela všem navykládat že jsem se dostala na lepší školu. Jenifer to bylo strašně líto že odjíždím, ale pak mi řekla, že je to správné rozhodnutí a že je na mě pyšná. Prej mi bude pořád volat, aby jsem na ni nezapoměla.

Takže sbohem moje školo, moji přátelé, můj starý živote.

Magic SchoolKde žijí příběhy. Začni objevovat