part 3

180 7 0
                                    

Moje lice je bilo na nekoliko milimetara udaljeno od telefona jer je moje telo polako pocelo da se predaje. Slabim refleksima ruku uspeo sam da se nekako zadrzim i ponovo naslonim na zid.

Zagrizao sam usnu i savijajuci svoje telo sve jace zbog bolova koji su se iznenada pojavili.

Drzao sam se cas za glavu cas za stomak. Ne znam sta me je vise bolelo u tom trenutku . Popio sam jos jednu tabletu u nadi da ce prestati . Cim sam otvorio usta jauknuo sam toliko glasno da se mali ponovo prepao i poceo da me doziva.

Moje telo vise nije moglo da izdrzi. Reci su same izasle iz mene .

,, Jel sve u redu? " usudio se da upita jos nesigurnije.

Sakom sam prekrio usta i nastavio da trpim bolove cuvajuci svoje jauke za sebe.
Nisam zeleo da ode . Nisam zeleo da ga uplasim.

,, Molim te reci nesto .. zelim da se uverim da je zaista sve u redu sa tobom. " promenio je boju glasa pokusavajuci da zvuci ubedljivije i manje uplaseno.

I pored svog tog bola sa kojim sam se suocavao i zbog kog sam patio njegova zabrinutost mi je pomogla da nastavim da trpim i da se borim. Bol je polako poceo da popusta.

,, Sada je sve u redu. " rekao sam sa olaksanjem i sklonio svoje ruke sa svog tela.

Mali je zvucao jos srecnije kada je naizad cuo moj glas.

,, Dobro je.. zaista si me uplasio. Dozvoli da se predstavim moje ime je Jungkook. "

,, Taehyung. " i ja sam uradio isto .

,, Lepo ime. Koliko imas godina ? " nastavio je .

,, 18 . "

,, I ja kakva slucajnost. " rekao je sa blagim osmehom sto me je nateralo da i ja nabacim jedva vidljivi osmeh .

I sam iznenadjen onim sto sam uradio odlucio sam da ga zadrzim na svom i onako ruznom licu . Mislio sam da cu mozda sa njim mozda malo bolje izgledati. Zeleo sam da verujem u to.

,, Zelis li da prekinem kako bi mogao da pozoves svoju majku? "

,, Ne! Ionako se nece javiti . " glasno sam rekao iz sve snage shvatajuci da sam upravo rekao ono cega sam se najvise plasio da cujem .

Cinjenice da je vise nikada necu cuti.

Ponovo su me preplavile emocije. Lavina emocija. Suze su nadolazile cineci moje obraze vlaznim dok se moj nos punio sekretom .

,, Jel ti to places? "

Obrisao sam suze kao da je on uopste mogao da ih vidi i nabacio lazan osmeh na lice. Pravio sam se da kasljem kako bih mu skrenuo misli sa prave istine .

Save me Where stories live. Discover now