part 18

122 7 1
                                    

Iznervirao sam se kad sam cuo te uznemirujuce zvuke u pola noci. Kako nezahvalno od njih.

Pritom niko ih nije zvao. Jungkook joj je jasno stavio do znanja da ne zeli da je vidi.

Ko su oni da mi tako nekulturno provaljuju u kucu?

Ovo je nasa odluka. Sta ce postici time?

Zalice,plakace ... zasto sada? Sada je kasno. Sada te suze ne znace nista.

Mi smo mrtvi. Oni su mrtvi za nas.

Covek ne moze na miru ni da umre.

Jecanje sa druge strane vrata nije prestajalo. Nisam mogao da razaznam da li su suze bile lazne ili je ipak ostalo malo ljudskosti u njima. Izgleda da nikada necu saznati.

Osetio sam njegovu ruku kako udara u moje rame dok se polako privlacio uz mene.

Voleo bih da nas ostave nasamo. Zelim da ovaj momenat traje sto duze. Zelim da uzivam u njegovim dodirima. Ali ne mogu.
Vremenski sam ogranicen. Misli mi skrecu neartikulisani zvuci koji postaju nepodnosljivi. Da mogu prodrao bi se da umuknu vec jednom.

,, Tae .. izvinjavam se u njihovo ime... jer znam da oni to nikada nece uraditi..."

Dusa mi se topila od topline njegovih reci.

,, Ne brini necu im dati da me odvedu. Ostacu sa tobom. "

,, Necu te ostaviti ... necu otici ... "

Nisam siguran da li je jos uvek bio u dobrom stanju jer je pravio duze pauze dok je pricao i cini mi se da su i njemu misli lutale.

Kraj se priblizava.

-

,, Tri , dva , jedan . Otvaraj ! "

Save me Onde histórias criam vida. Descubra agora