part 9

125 6 0
                                    

Kuc kuc...

,, Ko je? "

Kuc kuc...

Nije bilo odgovora. Mozda je neko pokucao na pogresna vrata.

Kuc kuc...

To lupanje sakom o vrata i blago izgovaranje " kuc kuc " izgledalo je kao da mi se neko ruga u lice.

,, Pokazacu ja tebi ! " odlucno sam rekao izmaknuvsi stolicu i zgrabivsi noz kojeg sam sakrio iza ledja.

Posto nisam imao spijunku na vratima jer sam ziveo u jednom starom i trosnom stanu ostala mi je samo jedna opcija.

Odskrinuo sam vrata i oprezno ih povlacio k sebi. Noz sam drzao toliko cvrsto da sam svakog trenutka bio spreman da ga upotrebim.

,, Tae otvori . Tvoja mama je stigla. "

Glas te osobe je odgovarao glasu moje majke.

I zaista kada sam sirom otvorio vrata ispred sebe sam ugledao svoju majku. Ostala je ista. Isti mio pogled, kratka crna kosa i to mladalacko lice koje je zbunjivalo sve muskarce i zene njenih godina.

,, Mama ? " rekao sam kroz plac.

,, Tae, nedostajao si mi. "

Ispruzila je svoje ruke dozvolivsi mi da padnem na njene grudi .

,, I ti si meni mnogo nedostajala. "

Ispustio sam noz iz ruku kako bih mogao da je zagrlim istom jacinom kao i ona mene.

,, Znao sam da ces doci. Znao sam da cu te videti. " buncao sam.

,, Tvoja majka je uvek s tobom. Upamti to. " smirivala me je tapsuci me po ramenima.

Nisam zeleo da se odvojim od nje. Stajali smo na sred hodnika grleci jedno drugo.

,, Tae, pile moje . Mama ima jednu molbu za tebe . "

Nezno mi je podigla bradu i naterala me da je pogledam u oci.

,, Nemoj vise da me trazis. Nastavi da zivis bez mene... "

,, Ali ja ne zelim da zivim bez tebe. Zelim da zivim sa tobom .. ne ostavljaj me . "

,, Kada dodje vreme mi cemo se ponovo sresti. Obecavam. " rekla je poljubivsi me u celo sto me je nateralo da se jos vise rasplacem.

Save me Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt