part 7

134 6 0
                                    

Povrediti ga svojom okrutnoscu nije dolazilo u obzir. Nisam imao snage da mu kazem da se za par sati vise nikada necemo cuti, niti sresti.

Kako obecati nesto sto ne mozes da ispunis?

,, Tae? " mali je i dalje cekao moj odgovor sa velikom dozom uverenja da cu reci da.

Svetlost koja je dolazila sa telefona je polako pocela da se smanjuje . Sve slabije sam mogao da vidim koliko je sati i bilo sta oko sebe. To je znacilo samo jedno. Vreme nam istice. Primakao sam se telefonu i izostrio vid . Baterija je bila na 15%.

,, Reci mi. "

Progutao sam knedlu i obrisao lice koje je odjednom postalo preplavljeno suzama. Razlog nije bilo kajanje sto sam ovo uradio sebi vec sto znam da ce neko patiti kada mene vise ne bude bilo.

,, Kookie, zao mi je . Ne mogu ti to obecati."

,, Zasto? " mali je zvucao ocajno.

,, Jer nisam sposoban da ispunim tako nesto."

,, Zbog cega? Sta si uradio? Tae ? "

,, Uradio sam nesto veoma lose .." okolisao sam da mu kazem pravu istinu.

,, Sta? Jesi li ubio nekog ? Tae nije me briga .. sigurno si imao razlog za tako nesto..." pravdao me je cak i za takav zlocin .

Zasto? Zasto mu je toliko stalo?

,, Da ubio sam nekog. "

,, Tae .. u redu ....j..."

,, Ubio sam sebe. " zavrsio sam recenicu stvarajuci nepodnosljivo smrtonosnu tisinu izmedju nas.

Save me Where stories live. Discover now