🎃 Halloween special 🎃

565 32 22
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Jimin siedział właśnie na kanapie i przeglądał media społecznościowe. Nic nie zwracało jego uwagi do póki nie trafił na pytanie do boyfriend tag. Wstał szybko z sofy i pędem pobiegł do gabinetu swojego męża.

- Yoongi nie wiem co aktualnie robisz ale mam to gdzieś, wstajesz i idziesz do salonu. - oznajmił Jimin i wyszedł.

Min tylko westchnął i podniósł się z fotela i poszedł do salonu siadając koło młodszego.

- Co takiego wymyśliłeś że musiałem oderwać się od pracy? - zapytał lekko zirytowany Min.

- Boyfriend tag. - powiedział krótko młodszy.

- Co? - ponownie zapytał, a Jimin pokazał mu telefon.

- Pytania na które będziemy odpowiadać jednocześnie to nagrywając. - opowiedział młodszy Min.

Chwycił telefon swojego męża, ustawił tak aby obejmował całą kanapę, włączył nagrywanie i poklepał miejsce obok siebie. Min przysunął się do młodszego i podał mu jego telefon.

Gdzie się poznaliśmy?

Yg: Ale jak my mamy na to odpowiadać?

Jm: Po prostu powiedz gdzie się poznaliśmy.

Yg: Ale po co to nagrywasz?

Jm: Będzie z tego fajna pamiątka.

Yg: No to przed szkołą na dziedzińcu, wywróciłeś się wtedy i wpadłeś do kałuży, a ja ci pomogłem.

Jm: To tak... *szeptem do siebie* zapomniałem.

Yg: Co ty tam mówisz?

Jm: Nic, nic idziemy dalej.

Jak długo jesteście razem?

Jm: Dziewięć lat. *wypina dumnie pierś*

Gdzie była nasza pierwsza randka?

Yg: Yyyy, nie pamiętam?

Jm: *zdziela Yoongi'ego w tył głowy* A w naszej kawiarni imbecylu.

Yg: A no tak.

Kiedy poznaliśmy nasze rodziny?

Yg: Twój tata przyjechał do ciebie kiedy się kochaliśmy, do dziś mi to przypomina. *wzdycha*

Jm: Ty mnie po prostu zabrałeś do swojej rodzinki na obiad.

Czy mamy jakieś wspólne tradycje?

Old friendship 『yoonmin』Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz