Multideki şarkıyla okursanız sevinirim
Sezen Aksu
İyi okumalar 🖤
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
Acılarda Kaldım anne bugün kadın oldum senin hep senden kadın olmaz dediğin yerdeyim annem bütün gece acı içinde kaldı bu oda sesiz çığlıklarıma şahit oldu canım yandı annem fiziksel acıları gectim en çok icim yandı 'ah' ettim ses edenim olmadi bugün kimsesiz olduğum tekrara yüzüme çarpıldı alışacak miyim yoksa mücadele mi edeceğim bende bilmiyorum en çok neyi aradim biliyormusun en çok seni aradım annemmm belki dedim belki bir umud annem beni bu caninin eline bırakmazda gelip beni kurtarır yada babam biz niye hiç baba kız gibi olmadık saçımı okşamadı bana kizim demedi. Benim ilk aşkım neden babam olmadı babam bana niye kızım diye sarilmadi ben hicbir zaman babama karşı rahat olmadım hiç bir zaman acabasız gözlerine bakmadım ben babamın hep icimde baba özlemi baba hasreti kaldı okulda kızlar babalarını anlatırken ben anlatamadım annem onlar babam bana bunu şunu aldı beni parka götürecek derken bene benim babamın beni dövdüğünü kilere kitledigini kimseye söyleyemedim söyleyemedim annem babam derken icimde oluşan burukluğu kimseye anlatamadım belki utandım belki beni yadırgarlar diye düşündüm ben söyleyemedim annemmm şimdi çıkmazdayım bir yanimda baba yarımın doğmamış bebeği bir yanda benim hayatım en yapacam ben kime sığınacam tek dayanağım Allahım kaldı gerçi o yeterde artar bile ama insan yanında manevi destekçi arıyor be anne birinin sırtını sıvazlayıp " geçecek Dılda bunlarda geçecek" demesini bekliyor.
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
Mirza genç kızın üstündeki yerini almışken gözlerine nefretle baktı genç kız kizarmis gözlerini Mirzanin nefret dolu gözlerine dikti ondan nefret ediyordu evet ama onu kendine ait kılmak zorundaydı eğer şimdi genç kızın içine girip onu kendine ait kılarsa bu konak Dıldanın mezarı olurdu ama yapmazsa töre üç canı alacaktı herşey soğuk mücadele veren ikilinin elindeydi ya şimdi tek vücut olacaklardı yada üç can hayattan kopacaktı. Mirza işi daha fazla uzatmamak adına hızla ve nefretle genç kızın içindeki yerini aldı Dılda hissettiği acıyla dişlerini birbirine bastırıp ağzından kaçacak herhangi bir inlemeyi durdurmaya çalıştı Mirza genç kızın kendisine alışmasını beklemeden hırsla hareket etmeye başladı Dılda ne hissedeceğini şaşırmış durumda gözlerini kapamış tırnaklarını Mirzanin sırtına geçiriyordu Dılda için zamana durmuştu ne hissedeceğini bilmiyor içinde büyüne nefret tohumlarını toplamak istiyordu Mirza hala içinde hareket ederken kendini tutmayıp bir ' ah' koyverdi Mirza duyduğu sesle daha fazla hırslanıp hareketlerini vahşice tekrar ettirmeye başladı Dılda acıyla beraber gözlerinin karardığını hissedip son kez elini Mirzanin çıplak sırtına batırıp gözlerini yumdu belki bir umud sadece kabus görmüşüm diye düşündü.
Genç kız daha fazla dayanamayıp bayılınca Mirza sırtındaki eller gevsemeyene kadar hareketlerine devam etti en sona yaklaştıkça daha fazla vahşileşiyordu genç kızın içine tohumlarını bıraktıktan sonra soluk soluğa içinden çıkıp üstüne uzandı altında hareketsiz yatan bendeden nefret etmesine rağmen hoşuna gitmişti küçük bedenin altında kivranmasi üstünde soluklandiktan sonra ağır adımlarla ayağa kalkıp odadaki banyoya ilerledi gecenin üçünde düşünü aldiktan sonra altında havluyla içeri girdi genç kadın yatakta çıplak bir şekilde uyumaya devam ediyordu Mirza geceliklerini giydi genç kadının başına kadar gelip baktı ondan nefret ediyordu yüzünden hareketlerinden herşeyiyle nefret ediyordu genç kadının başında sırıtarak kısık sesle konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DILDA ( Töre)
Teen Fiction- Kelimelerin kelimelerin yanlızlık kokuyor. Dedi adam. Kadınsa tebehsüm edip gözlerine bakarak ekledi. - Yanlızllığıma eşlik ediyor kelimelerim. Kuşlara özenirdim hep uçtukları için mutlu ve özgür olduklarını düşünürdüm bir kuş olmak isterd...