Model/ Mey
İyi okumalar 🖤
Hayal bu kurulur, sen kıranı hatırla.
- Mirza
- Rohat
Karşımda yaklaşık 1.80 boylarında iri yapılı kahve gözlü kumral saçlı keskin yüz hatlarına sahip hafif kirli sakalı 25 yaşlarında bir çocuk duruyordu oldukça yakışıklıydi yanımdan geçti.
Başımı çevirip Mirzaya doğru gidişini izledim. Mirzanin karşısında durunca ikisi birlikte kolarini açıp sarıldılar iki kocaman cüse biraz tuaf duruyordu.
İkiside aynı anda ayrılınca aynı anda yaptıkları hareketler ne kadar uyumlu olduklarını gösteriyordu ilk önce konuşan Rohat olmuştu.
- Hiç değişmemişsin Mirza ağa.
Sondaki kelimeyi vurgulayarak söyleyince Mirza sesli bir kahkaha atmıştı bunu ilk defa duyuyordum.
- Sen çok değişmişsin Rohat
Rohat denen adam daha sesli bir kahkaha atınca ve ben bu kahkahayı beklemediğim için yerimden sıçrayıp hi diye bir ses çıkarmıştım avluda olan bütün bakışlar bana dönmüştü.
Dikkat çekmeyi sevmediğim için yanaklarım kızarmaya başlamıştı utanıyordum Rohatin sesini duyunca daha çok utandım ve kafami kaldırıp gözlerine baktım.
- Mirza ağa yengemiz pek korkakmış.
Mirza bana baktı sesini çıkarmayıp Rohata baktı.
- Böyle durduğuna bakma sen.
Rohat denen adam yüzündeki gülümsemeyi silip bana doğru geldi beni baştan aşağı süzünce rahatsızca yerimden kıpırdandim adam açık açık beni inceliyordu rahatsız olmam umurunda değil gibiydi.
Sonunda beni incelemeyi bırakıp elini uzati bir yüzünde birde bana uzattığı eline baktım. Rohat elini tutmayacağımı anladığında adını söyledi.
- Rohat
Uzattığı elini geri çekmeden bende elini tutum gözlerini gözlerimden ayırmıyordu bende adımı söyledim gözlerimden ne düşündüğümü anlamasını istemiyordum.
- Dılda
Rohat yüzüne vuran akşam güneşi yüzünden gözlerini kısıp benimle sohpet etmeye çalıştı.
- Nasılsın Dılda
- İyiyim çok şükür sen nasılsın.
- Bende iyiyim aran nasıl Mirza ağa ile.
Ne desem diye düşündüm sanki bütün gözler bana dönmüştü aramizdakileri bilmesine gerek yoktu ki bence çoğunuda biliyordur.
- Şimdilik iyi.
Gülümseyip bana göz kırptı ne bu samimiyet bro dememek için kendimi zor tutum. Onun yerine cevap vermeyip susmayı tercih ettim yeni insanlara hemen alışamazdım Rohatta birşey söylemeyip Berfu ya dönerek konuştu ikili arasında gidip gelen bakışlarım Berfunun yüzündeki aptal gülümseme ile Mirzanin bana baktığını farkettim hemen gulmeyi kesip ayaklarıma baktım.
- Berfu ben yoldan geldim çok yorgunum uyuyacam odam hazır mi.
Berfu gözlerinin içine bakıp yeni gelin gibi sırıtarak konuştu leyla olmuştu be bu.
- Hazır yemek yemiyecekmisin
Rohat ta gözlerine daha sert bakıyordu ancak duygularını saklamaya çalıştığını ben çok iyi bir şekilde anlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DILDA ( Töre)
Fiksi Remaja- Kelimelerin kelimelerin yanlızlık kokuyor. Dedi adam. Kadınsa tebehsüm edip gözlerine bakarak ekledi. - Yanlızllığıma eşlik ediyor kelimelerim. Kuşlara özenirdim hep uçtukları için mutlu ve özgür olduklarını düşünürdüm bir kuş olmak isterd...