Orhan Ölmez/ Bana bırak🎶
İyi okumalar 🖤
" Ya bu dünya çok dardı ya da
dünyaya sığdıramayacak kadar
acı biriktirmiş perişan bedenim "Mirza cevap vermek yerine gök yüzünde uçan kuşa baktı aramızdaki sessizliği beyaz kuşun kümese girmesi ile bitti. Mirza zaferle sırıtıp bana döndü.
- Nereye gidersen git geleceğin tek yer burası olacak bunu asla unutma Dılda Miroğllu.
Kabul güzel cevap olmuştu ama bu demek değildi ki ben o kuşu uçurmayacam. Hızla Mirzanin yanından geçip kümese giren kuşun pesinden gittim alçak kuş bildiğin bütün coolluğumun içine etmişti.
Kümesin içine girince tellerden bana bakan Mirzayi farkede biliyordum beyaz güvercin siyah ve kanatlarına hayran kaldığım güvercinin yanında durup ona hülyalı hülyalı bakıyordu kendimi tutamayıp sesli düşündüm.
- Vay yavşak seni demek bu siyah çirkin ( yalannn)güvercin için uçup gitmiyorsun gel bakım buraya.
Dışarıdan işittiğim gülme sesini umursamadan beyaz güvercini yakalayıp dışarı çıktım siyah güvercini de aldım.
Mirza tekrar bana bakmaya başladı ne yapmaya çalıştığımı çözmeye çalışıyordu. Beyaz güvercini havaya attım hiç uçma girişimi yapmadan yere indi.
Kendimi tutamayıp birkaç tekme savurdum uçması için ancak yine gitmeyince olduğum yerden tepinmeye başladım o sırada Mirzanin sesi duyuldu.
- Boşuna uğraşma ne o kuşun gideceği var neden senin benden gitmek gibi bir ihtimalin var.
Lafları hazmedip gözlerinin içine dik dik bakmaya başladım.
- Öyle mi gör bak şimdi nasil gidiyor.
Aklıma gelen şeyle önce siyah kuşu havaya attım kuş bir kaç takla atıp yükseldi hiç vakit kaybetmeden beyaz kuşu ardından havaya attım beyaz kuş siyah kuşla gök yüzünde süzülürken bana bakan Mirzaya döndüm. Zafer kazanmişcasina gülümsedim.
- Bak iste Mirza ağa gittiler bende gideceğim o siyah kuş gibi birinin peşine takılıp senden çok uzaklara gideceğim senin yapacağın tek şey ise burdan durup izlemek sana rağmen mutlu olacağım baş-.
Sözümü tamamlamadan sağ yanağımda hissetiğim sızı canımı yakmıştı ve Mirza ağa gerçek yüzünü tekrar göstermişti.
Başım sağa düşerken canımın yanması umrumda değildi sadece bu sefer iç sesim beni fazlası ile rahatsız ediyordu.
Suçlusun iste kızım ne diye adamın damarına basıyorsun zaten ayı.
Haklıydı sonuna kadar kendin istemiştim bunu herşey yoluna giriyorken hadi ama girmiyordu hiçbirşeyin düzeldiği falan yoktu.
Toparlanmaya çalışırken kolumdan hissetiğim baskı canımı yaktı başımı kaldırıp gözlerimi adeta ateş saçan Mirzaya diktim.
- Beni kışkırtma her defasında canı yanan sen oluyorsun benim için hava hoş gerekirse kafana kazıyarak anlatırım sana senin benden başka çıkışın yok bütün hayatın benim ve bu konak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DILDA ( Töre)
Teen Fiction- Kelimelerin kelimelerin yanlızlık kokuyor. Dedi adam. Kadınsa tebehsüm edip gözlerine bakarak ekledi. - Yanlızllığıma eşlik ediyor kelimelerim. Kuşlara özenirdim hep uçtukları için mutlu ve özgür olduklarını düşünürdüm bir kuş olmak isterd...