458 słów....
~~~~~
Hej nazywam się Olivia Johnson, mam 16 lat. Wyglądam tak:
(Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcie dać hahaha ~aut)
Mam 163 cm wzrostu.
Moja mama ma na imię Emily, a tata John.... chociaż w sumie ja już nie mam taty....
Ogólnie do tej pory mieszkałam w Londynie, lecz moje życie, że tak powiem szlag trafił. Wszystko zaczęło się walić. Zaczynając od szkoły i kończąc na relacji moich rodziców. Tak, rozwodzą się. Przeprowadzam się wraz z mamą do Port Talbot (Tak wiem że mogli się gdzieś bliżej przeprowadzić, ale to na potrzebę opowiadania, chyba sami rozumiecie/od autorki), żeby nie widzieć się więcej z tatą, gdyż bardzo nas zranił. Znęcał się nad nami fizycznie i psychicznie, a do tego zdradził moją mamę.
Co działo się w szkole opowiem wam innym razem.Gdy przylecieliśmy do Port Talbot i dojechaliśmy na miejsce zobaczyłam nasz nowy dom. Był..... prześliczny.
(Uznajmy, że mieli dużo kasy Oki??? Hahahahh/od autorki)
-Wow mamo on jest prześliczny.....-powiedziałam.
-Cieszę się, że Ci się podoba-odpowiedziała mama.Ja od razu pobiegłam zobaczyć mój nowy pokój. Gdy do niego weszłam, byłam zachwycona. Wygląda tak:
Ten pokój jest idealny. Kocham taki wystrój.
Mam również własną łazienkę i garderobę.
Stwierdzam, że garderoba bardzo mi się przyda, bo mam mnóstwo ciuchów i kocham kupować nowe.Była niedziela, więc jutro idę do nowej szkoły. Cholernie się stresuje, bo podczas mieszkaniu w Londynie odechciało mi się chodzić do jakiejkolwiek szkoły...
~Następnego dnia~
7:10
Obudził mnie budzik. Do szkoły miałam na 8 więc mam jeszcze sporo czasu. Ubrałam się w taki zestaw:
Włosy tylko wyrostowałam. Wykonałam delikatny makijaż, czyli tak jak zawsze.
Spojrzałam na zegarek. Była 7:45. Wzięłam mój plecak i wyszłam.~~~~~
No to zaczynamy przygodę hahahaha. Mam nadzieję, że rozdział wam się spodoba.
Jak pisałam w opisie jest to moje pierwsze opowiadanie. Jeżeli macie jakieś uwagi odnośnie mojego pisania to chętnie poczytam.
Liczę że ta seria wam się spodoba.... Co o tym myślicie podoba się wam ??? Ja osobiście lubię kiedy oprócz zwykłego tekstu są jeszcze jakieś zdjęcia, dlatego możecie się ich tu spodziewać.
Z góry przepraszam jeśli pojawią się jakieś błędy.....Kolejna część pojawi się po kilku wyświetleniach i gwiazdkach ☆.
Okej pozdrawiam :**
CZYTASZ
This boy... ||LD||
Teen FictionOpowieść życiu nastolatki, która w życiu nie ma łatwo... Czy kiedykolwiek będzie szczęśliwa? Co stanie na drodze do jej szczęścia? Jak potoczą się losy bohaterów? Aby sie tego dowiedzieć zapraszam do przeczytania tego ff. Nazywasz się Olivia Johnson...