TANITIM

4.2K 235 95
                                    

Arnisa arkadaşı Algın'la sokakta ki çocuklarla oyun oynarken sert bakışların esiri olmuştu.

Kafasını kaldırdığında buz mavisi gözlerle karşılaştı.
O adamın bizim eve girdiğini görünce şaşırdım.

"Arnisa, boynun altında kalasıca nerdesin kız sen?"

"Burdayım yenge, geliyorum. Algın kardeşim yengemin yine hey heyleri tepesinde ben gidiyorum."

"Tamam Arnisam."

Eve girdiğimde yengem beni mutfağa soktu hemen.

"Arnisa seni istemeye geldi bu bey amcanda olumlu düşünüyor."

"Yenge o adam çok büyük olmaz."

"Sus kız bu zamana kadar biz baktık büyüttük, biz ne dersek o olur."

Haklı olduğunu bildiğimden kafamı eğdim.
Yengemle salona geçtiğimizde o adamın gözlerinin bende olduğunu hissettim, utanıp kafamı eğdim.

"Siz biraz tanışın, kaynaşın beyim."

Adam kafasını salladığında kolumdan tutup kaldırdı, utanmaza bak sen yengemin amcamın yanında beni alıp götürüyor.

Arabaya bindiğimizde kasıldım, hiç rahat değildim.
Evimizin aşağısındaki Balmum cafeye geldiğimizde, sevinmiştim bu cafeyi çok seviyordum, küçük ve şirin bir cafeydi.

İçeri girdiğimizde o adam meyveli pasta ve çilekli  milkshake istedi, şaşırdım doğrusu bunlar benim en sevdiğim ikiliydi nerden biliyordu acaba, amaan tesadüf işte.

Konuşmaya başlayınca düşüncelerime son verip kafamı kaldırdım.

"Bak Arnisa ben Barın Acar Aktan biliyorum bir anda çıktım karşınıza, evlenmek istediğimi söyledim ama nedeni çok basit. Ben istiyorum ve olucak."

"Allah Allah Barın Bey'e bakın siz, istediniz olacak öyle mi? Olmayacak ben bu evliliği istemiyorum, benden uzak durun." Masaya vurunca irkildim.

"Kes sesini bana karşı gelmeyeceksin, evlenicez dedim bitti."

Bu pislik, kaba insanla evlenmek mi hayatımda yapacağım en kötü şey olur.

------------
Eveet yeni hikayeye başlıyorum, oylarınızı ve o güzel yorumlarınızı merakla bekliyorum.💚

AŞKA TUTSAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin