14.Bölüm

818 66 205
                                    


Bölümü istek üzerine, sınır geçilmeden yayınlıyorum.

Lütfen okuduktan sonra, yıldıza basmayı unutmayın.💞

Vote sınırı 50 yorum 200💞

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Barın ve amcamın bağırışları çoğalırken, kulaklarımda ki uğuldamalar çoğalıyordu, gözlerimin kararmasıyla kendimi serbest bıraktım.

¤¤¤¤¤¤

Başımın şiddeli ağrımasıyla gözlerimi açtım, gördüğüm silüetle gözlerim kocaman olmuştu. Benim resmimim tavanda ne işi vardı acaba, odaya göz gezdirdiğimde beyaz renkle döşenmiş şık sade bir odayı görünce şaşırmıştım.

Aklıma gelen şeyle üzerime baktığımda, pijamalarımın üstümde olduğunu görünce rahatlamıştım.

Odanın kapısının açılmasıyla, kafamı yataktan eğip gelen kişiye baktığımda, Barın'ı görmüştüm.

"Fıstığım günaydın."

"Günaydın Barın, dün olanlar için özür dilerim ben yani amcamın böyle bir şey yapmasını beklemiyordum."

"Biliyorum fıstığım, sen kafana takma ben ona gerekeni yaptım. Hadi üstünü değiştir kahvaltı hazırla."

"Oldu canım başka istediğin bir şey var mı?"

"Var canım, menemen."

"Hasbinallah, Barın başım ağrıyor benim git hizmetliye yaptır."

"Kovdum ki."

"Barın sırf beni delirtmek için kovdurmadıysan bende Arnisa değilim." Barın'ın gülerek bana bakmasıyla, yastığı alıp kafasına geçirdim.

"Arnisa, kocaya şiddete hayır." Kahkaha atarak geri çekildim. Barın'a baktığımda gülerek beni izliyordu.

"Barın bir şey sorucam, bu tavandaki resmi ne zaman yaptırdın?"

"Üç sene önceydi sanırım."

"Bu arada, Barın efendi unuttum sanmayın benimle neden evlendiğini açıklayacaktın."

"Fıstığım oha, üstünden kaç ay geçti resmen. Sen onu naslıl unutmadın?"

"Kocacım buna zeka diyorlar, zeka."

"Sen ne dedin bir daha söyle?" Barın'ın üstüme doğru gelmesiyle, geri geri kaçmıştım.

Duvara yaslandığımda, Barın alnını alnıma yaslayıp gözlerini kapatmıştı. Kalbimin hızlı hızlı atmasıyla, nefesim tıkanmıştı. Gözlerimi kapattığımda, Barın yavaşça boynumu öpmüştü, heyecandan nefesimi tutup, ellerimi göğsüne koymuştum.

"Nefes al karıcım." Barın'a uyup, nefesimi yavaşça bıraktığımda, gözlerimi açmıştım.

"B-Ben kahvaltı hazırlasam iyi olucak sanki." Barın'ı itikleyip, kapıyı açtım.

Koşarak aşağıya indiğimde, merdivenin sonunda durup. Elimi kalbime koydum, derin derin nefes alıp. Kendime geldiğimde, mutfağa girmiştim.

Ocağa çayı koyup, buzdolabını açtım, içinden yumurta, biber domates çıkardım, domatesleri ince ince doğrayıp, tabağa koydum biberleri de doğrayınca işim bitmişti. Tavayı çıkarıp, malzemeleri içine döktüğümde işim bitmişti.

Canımın patates çekmesiyle, dolapları karıştırıp patatesleri bulmuştum. İki tane çıkarıp soydum, doğradıktan sonra ısıttığım yağın içine atıp kapattım.

AŞKA TUTSAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin