Çok geçmeden uykum gelince, telefonu kapatıp. Komidinin üstüne koydum. Gözlerimi kapatıp, üstümü örttüm.
¤¤¤¤¤¤¤¤
--Bir hafta sonra--
Gözlerimi yengemin cırtlak sesiyle açtım.
"Arnisa kalk çabuk, bugün düğünün var sen yatıyorsun."
"Kalktım yenge, kalktım." Yorganı hırsla üstümden atıp, ayağa kalktım. Dikişlerim çıktığı için, rahat kalkabiliyordum artık. Lavaboya girip, işlerimi hallettim.
Odadan çıkıp, aşağıya indiğimde Algın telefonla heyecanlı heyecanlı biriyle konuşuyordu. Yanına gidip arkadan sarıldığımda, korkarak arkasını döndü.
"Hih, ödümü kopardın Arnisa."
"Kimle konuşuyorsun sen, onu söyle bakayım."
"H-Hiç yani şey, Bartu'yla konuşuyordum."
"Ne konuşuyodun acaba?"
"Şey düğün hakkında, ne zaman kuaföre gideceğimizi soruyordu o alacakmış." Kafa sallayıp odaya geri çıktım, üstüme düz krem rengi bir kalem elbise giyip saçlarımı topladım.
Aşağıya indiğimde, Algın'ın gelinliği aldığını gördüm.
"Hadi çıkalım artık." Kapıya çıktığımızda, dediği gibi Bartu bizi bekliyordu.
Arabaya bindiğimizde, Bartu'yla Algın dikiz aynasından birbirlerine bakıyorlardı. Kuaföre geldiğimizde, yüzümü buruşturmuştum, hiç sevmiyordum.
İçeri girdiğimizde, bütün herkes başımıza toplanmıştı.
"Hoşgeldiniz efendim ben Belinay, bugün sizinle biz ilgilenicez öncelikle şöyle oturun, nasıl bir model istiyorsunuz?" Gösterdiği yere oturup, istediğim modeli anlattım, Algın'da nasıl bir model istediğini anlatınca, saçlarımıza şekil vermeye başladılar.
Telefonumun çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım, arayana baktığımda Barın yazısını görünce hiç şaşırmamıştım.
"Efendim Barın"
"Napıyosunuz fıstığım?"
"Saçlarımızı yaptırıyoruz şuan, sen?"
"Bende napayım, son kontrolleri yapıyorum."
"Kolay gelsin"
"Sağol fıstığım, ben şimdi kapatıyorum haberleşiriz."
"Tamam görüşürüz." Telefonu kapatıp, Algın'a baktığımda sırıtarak telefona baktığını gördüm.
"Kimle konuşuyorsun?"
"Bartu'yla konuşuyorum."
"Hiç şaşırmadım nedense."
"Düğünden sonra anlatırım, şuan ortam müsait değil."
"Merakla anlatmanı bekleyeceğim." Gülerek ona baktığımda, yanaklarının kızardığını gördüm. Önüme dönüp saçıma baktığımda, sade dağınık bir topuz yapılmıştı, gerçekten çok güzel duruyordu.
"Makyaj olarak sade tonlar kullanmak istiyorum, size de uygun mu?"
"Tabiki de çok iyi olur." Makyajımda tamamlandığında ayağa kalkıp, gelinliğimi giymek için odaya geçtim. Gelinliğimi giydiğimde içimde bir burukluk vardı, keşke ailemde yanımda olsaydı, beni böyle gelinlikle görselerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA TUTSAK
Teen FictionArnisa arkadaşı Algın'la sokakta ki çocuklarla oyun oynarken sert bakışların esiri olmuştu. Kafasını kaldırdığında buz mavisi gözlerle karşılaştı. O adamın kendi evlerine girdiğini görünce şaşırmıştı. "Arnisa, boynun altında kalasıca nerdesin kız se...