Barın "Evet, hemde panterle ettim."
Hepsinin anladığına yemin edebilirim, Algın belimi dürttüğünde hiç arkamı dönmeyip gözlerimi kapattım.
-------------
Sarsılarak uyandığımda, hala yolda olduğumuzu gördüm, Algın'a baktığımda uyuyordu.
Arnisa Akel "Barın hala gelmedik mi?" Kafasını çevirip bana baktı.
"Yok güzelim, ama az kaldı." Oflayıp kafamı yastığa koydum.
Telefonumu çıkarıp saate baktığımda altıyı gösteriyordu.
Oyun indirip, oynamaya başladığımda araba durmasıyla, kafamı kaldırıp yola baktım.
"Geldik mi?" Barın kafa sallayıp, arabadan çıktı.
Bende ayakkabımı giyip kapıyı açmıştım. Algın'a baktığımda yeni ayılıyordu.
Arnisa Akel "Kardeşim, kalk hadi geldik."
Kafa sallayıp, ayakkabısını giydi. Arabadan indiğimizde, soğuk hava yüzüme doğru çarptı, Barın yanıma gelip kolunu belime sardığında, heyecandan adımlarımı karıştırmıştım.
Eve doğru yürüdüğümüzde, eve hayranlıkla bakıyordum, gerçekten tam hayalimdeki evdi sessiz sakin. Kimsenin bana karışamayacağı bir yer. Gülerek düşüncelerimden sıyrıldım.
Algın'la biz içeri girdiğimizde, Barın'la Bartu küçük kulübeye girmişlerdi, kesin odun alacaktılar.
Koltuğa oturduğumuzda, Algın hemen sorularına başladı tabi.
"Kızım adamın dudağını sömürmüşsün resmen, o nasıl ısırmak."
"Bilerek yapmadım, sinirlendim ısırdım vallahi."
"Hı hı bende yedim." Gülerek bana baktığında, sinirle yanımdaki yastığı alıp kafasına geçirdim. Nasıl bir arkadaştı ya, insan dalga geçer mi? Sanki bilerek ısırdım, tamam birazcık bilerek ısırmış olabilirim, ama kanamasını düşünmüyordum.
"Arnisa kavgayı bırakta benim karnım acıktı."
"Benimde valla, napıcaz?"
"İnan bilmiyorum." Barın'lar içeri girdiğinde, ona doğru döndüm.
Barın "Arnisa siz bir şeyler hazırlayın."
"Yiyecek bir şeyler var mı?" Kafa sallayıp, şömineyi yakmak için arkasını döndü.
Algın'la içeri girdiğimizde, ben hemen buzdolabının kapağını açıp, içindekilere baktım.
Dolaptan, ilk önce salata malzemelerini çıkarıp. Sonra da karnıbahar yapmak için malzemeleri çıkardım.
"Arnisa yayla çorbası yapsana."
"Tamamdır." Yemek yapmaya başladığımızda oldukça yorulmuştuk. Allahtan kolay yemekler yapmıştık.
Algın salatayı yaparken, bende sofrayı kurmaya başlamıştım.Her şey hazır olunca, yemek için sofraya oturmuştuk.
Barın-Bartu "Ellerinize sağlık." Kafa sallayıp, yemeğimizi yemeye başladık.
Yemekten sonra, güzel bir türk kahvesi yapıp oturduk, Algın'la türk kahvesine bayılıyorduk. Yanında bir de lokum olursa tabi.
Kahvelerden sonra saat geç olduğu için, yatmak için odalara girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA TUTSAK
Roman pour AdolescentsArnisa arkadaşı Algın'la sokakta ki çocuklarla oyun oynarken sert bakışların esiri olmuştu. Kafasını kaldırdığında buz mavisi gözlerle karşılaştı. O adamın kendi evlerine girdiğini görünce şaşırmıştı. "Arnisa, boynun altında kalasıca nerdesin kız se...