Kafamı kaldırdığımda, küçük dilimi yutmuştum, kanım vücudumdan çekilmişti sanki. Hızla Barın'ın önüne atladığımda silah sesiyle, çığlık sesleri birbirine karışmıştı.Kendimi yere bıraktığımda, sadece vücudumda ki kanın çekildiğini hissettim, gözlerimi Barın'a çevirdiğim de etrafına emirler yağdırdığını duydum.
"Dayan Arnisam, gözlerini açık tut lütfen, yalvarırım uyuma."
"B-Barın çok acıyor, uyuşmuş gibiyim."
"Şşş biliyorum, kapama gözünü hastaneye gidicez şimdi."
Barın'ın beni kucağına aldığında, göz kapaklarım yavaşça kapanmıştı.
------ Barın Acar ------
Arnisa'ya baktığımda gözlerinin kapalı olduğunu gördüm. Delirmiş gibi etrafıma emir yağdırıyordum. Arabaya bindiğimde, kadınımı arkaya uzandırıp, hızla şoför koltuğuna geçip ibreyi zorladım. Hastanenin önüne geldiğimde hızla arabadan inip, Arnisa'yı kucağıma aldım.
"YARDIM EDİN LAN, SEDYE GETİRİN DERHAL."
Sedyeye getirdiklerinde, Arnisa'yı yatırıp, kenara çekildim. Hızla sevdiğim kadını ameliyathaneye aldıklarında yavaşça duvarın dibine çöktüm.
Ayak sesi duyduğumda kafamı kaldırdım, adamlarımdan birini görünce, hızla ayağa kalkıp suratının ortasına yumruk attım.
"LAN BENİM SEVDİĞİM KADIN VURULURKEN SİZ NE BOK YİYORDUNUZ."
"E-Efendim, özür dileriz ne deseniz haklısınız."
"Defol gözüm görmesin sizi."
Kafamı kaldırıp, koridora baktığımda koşarak gelen Algın ve Bartu'yu gördüm.
Algın "Barın A-Anisa nasıl?"
Barın Acar "İyi olucak, Bartu bu nasıl oldu?"
"Abi bu silah sana çekilmiş normalde, yenge önüne atlamış."
"Ah benim küçük kadınım."
Beni korumak için, önüme atladı demek. Kalbini sevdiğim kadın, burdan bir çıksın ona bunu yapanların hesabını sorucam.
Ameliyathanenin önüne tekrar geçtiğimde Bartu ve Algın'da sandalyelere oturdular.Gözüm bir saniye olsun oradan ayrılmazken, bir hemşire giriyordu, biri gidiyordu. Gerçekten beklemek kadar kötü bir şey yok şu hayatta.
O burdan sağ salim, çıkıcak bende onu evimizde bakıcaktım, tıpkı yeni doğmuş bir bebek gibi bakıcaktım ona. O yeter ki iyi olsun da.
Kafamda ki düşüncelere son veren doktorla hızla ayağa kalktım.
Barın Acar "Doktor bana iyi bir şey söyle."
"Bakın beyefendi kurşun karın boşluğuna denk gelmiş, kanaması çok fazlaydı ama şuanlık bir sorun yok, ameliyat başarılı geçti. Yoğun bakıma alıcaz şimdilik, mikrop kapmaması için uyanınca normal odaya alınacak merak etmeyin."
Bartu "Teşekkürler" Doktor kafa sallayıp, yanımızdan uzaklaştı. Ameliyathanenin kapısı açıldığında benim Arnisam çıkmıştı, tenine dokunduğumda tıpkı bir ölünün soğukluğu gibiydi hızla elimi çekmiştim. Hemşireler onu yoğun bakım ünitesine getirdiklerinde bizde onları takip ediyorduk, onu odaya götürdüklerinde camdan izliyorduk. Makinelere bağlı görünce dizlerimin bağı çözülmüştü, ilk defa yere çökmüştüm. Canımın içi kadın, orada ölü gibi yatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA TUTSAK
Teen FictionArnisa arkadaşı Algın'la sokakta ki çocuklarla oyun oynarken sert bakışların esiri olmuştu. Kafasını kaldırdığında buz mavisi gözlerle karşılaştı. O adamın kendi evlerine girdiğini görünce şaşırmıştı. "Arnisa, boynun altında kalasıca nerdesin kız se...