Arkadaşlar lütfen emeğime saygı duyup, yıldıza basmayı unutmayın. Okuyan kişi 82 olmuş vote sayısı 28, lütfen hakkımı yemeyin.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kafamı göğsüne koyup, saçlarımla oynamaya devam etmişti, yavaş yavaş gözlerim kapanırken Barın'ın dediği şeyi duyduğumda mutlulukla uykuya dalmıştım.
"Seni seviyorum kadın."
--------------
Gözlerimi, karnıma saplanan ağrıyla açtım. Kafamı Barın'ın göğsünden çekip yavaşça ayağa kalktım saate baktığımda, dörte geliyordu.Barın'ın uyanmaması için sessizce kapıyı açıp, aşağıya indim.
Koltuğa oturup gözlerimi kapattığımda, ağrının artmasıyla, koltuğun başlığını tutup dişlerimi sıktım, ağlamaya başladığımda, merdivenden gelen sesle gözlerimi açtım.
Barın'ı gördüğümde ellerimi serbest bırakıp, kafamı eğip gözyaşlarımı sildim.
Barın Acar "Fıstığım ağrın mı var?"
Arnisa Akel "Yok hayır."
"Yalan söyleme bana, gözlerinin içi kızarmış. Ben hemen doktoru arıyorum."
Barın doktorla konuşmaya gittiğinde, bende yüksek sesle ağlamaya başlamıştım.
Barın yanıma geldiğinde kucağına alıp, odaya çıkardı.
Yatağa yatırdığında, gözlerimi sıkıca kapattım.
"Fıstığım biraz daha sık dişini, doktor birazdan gelicek." Kafa sallayıp, ellerimi karnıma sardım.
"Ellerini karnına koyma, dikişlerin açılacak. Ah ah ben seni dinlemeyecektim, o hastahaneden seni çıkarmayacaktım."
"Tamam bir şeyim yok Barın, iyiyim. Yanıma gel." Yanıma gelip, yatağın kenarına oturdu. Eline uzanıp sıkıca tuttum.
Kapı çaldığında, Barın hızlıca yerinden kalkıp, kapıyı açmaya gittik.
Odamın kapısı açıldığında kafamı çevirip, geleni gördüğümde derin bir nefes almıştım.
"Arnisa Hanım, ilk önce yaranızı kontrol edelim." Karnımı açtığında, Barın'a çevirmiştim bakışlarımı, bana değil yere bakıyordu. Doktor yaramda sıkıntı olmadığını anlayınca, ağrı kesici yapıp, gitmişti.
Ağrım azaldığında, içimden şükür ediyordum.
Barın içeri girdiğinde, gözlerinin kızarıklığını gördüğümde kafamı eğmiştim.
"Barın ben özür dilerim, benim yüzümden uykusuz kaldın."
"Fıstığım bunu duymamış olayım." Yanıma gelip, göğsüme yatmıştı. Gülerek saçlarıyla oynamaya başladım, başının üstünü öptüğümde, sıkıca sarılmıştı. Gözlerimi kapattığımda Barın'ın kokusuyla mayışmıştım.
------------
Boynumun gıdıklanmasıyla, gözlerimi açtım. Kafamı eğdiğimde hala aynı pozisyonda uyuduğumuzu gördüm, saçlarını okşadığımda kafasını boynuma daha çok getirdi.Barın'ın telefonunu alıp, baktığımda saatin bir buçuğa geldiğini gördüğümde şaşırmıştım, bu saate kadar nasıl uyumuştuk ya. Barın'a baktığımda huzurlu bir şekilde hala uyuyordu. Gözlerinin üstüne öpüp, kamerayı açtım.
Bir sürü fotoğrafımızı çekip, kapattım.
Sıkıldığımda oflayıp, Barın'ı dürttüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA TUTSAK
Teen FictionArnisa arkadaşı Algın'la sokakta ki çocuklarla oyun oynarken sert bakışların esiri olmuştu. Kafasını kaldırdığında buz mavisi gözlerle karşılaştı. O adamın kendi evlerine girdiğini görünce şaşırmıştı. "Arnisa, boynun altında kalasıca nerdesin kız se...