5.Bölüm

1.7K 144 69
                                    

Üstümü giydikten sonra hemen kendimi yatağa attım.

Gözlerimi kapatıp, koyunları saymaya başladım.
----------------

Sabah telefonumun sesiyle uyandım, arayana baktığımda, Barın'ın olduğunu görünce göz devirdim. Sabahın köründe aramak nedir yani?

Bekletmeden hemen cevap verdim.

"Efendim"

"Günaydın cennetim, bugün Algın'la gelinliği bakmaya gidin diyecektim."

"Tamam Algın'la konuşurum, bir şey yoksa kapatıyorum."

"Tamam"

Hızla yüzüne kapatıp, Algın'ı aradım, şaşırmıştı o da ama yapıcak bir şey yoktu, kaderime boyun eğecektim.

Bismillah çekip, yataktan kalktım, lavaboya gidip ihtiyaçlarımı karşıladım.

Hızla dolabın karşısına geçtim, bugün gelinlik deniyeceğim için rahat olmalıydım. Siyah düz badi, altına siyah karga pantolon giydim.

Hızla aşağıya indim, yengemlere baktığımda hala uyuyorlardı, bulduğum kağıda not yazıp çıktım. Bir de onlara kahvaltı mı hazırlayacağım, çok sevdikleri kızları hazırlasın.

Ayakkabımı ve hırkamı giyip, dışarı attım kendimi.
Algın'da evden çıktığında hızla yanına koştum.

Algın "Günaydın kardeşim"

"Günaydın kardeşim "

Algın "Kanka biz gidiyoruz ama, gelinliği nasıl ödeyeceğiz?"

"Kanka taksit yapıcam, ödücem bir şekilde, Allah büyük bir gidelim de."

"Haklısın kanka bende de az birikmiş var, hallederiz bir şekilde, şurdan minibüse binelim."

Algın'a kafa sallayıp koluna girdim, gerçekten yorulmuştum. Minibüse binip gideceğimiz yeri söylemiştik.

İneceğimiz yere geldiğimizde Algın'ı dürttüm.

Mağazanın vitrininde, gelinlikleri görünce içim bir tuhaf olmuştu, hayalimde hep sevdiğim adamla evlenmek vardı, şimdiyse tanımadığım bir adamla evleniyorum. Duygularım bile yabancıydı artık bana.

İçeri  girdiğimizde derin bir nefes aldım,  Algın'a baktığımda gelinliklere aşkla bakıyordu.

"Algın sana da alalım  bir tane, aşık oldun resmen."

"Ama Arnisam çok güzel değiller mi?"

"Evet güzeller."

"Ben seçicem gelinliğini, sen deniceksin, şimdi sen gider sade alırsın."

"Algın sade bir şey istiyorum."

"Şşş o iş bende."

Algın gelinliklere bakarken, bende kendimi koltuğa attım.
Algın koşarak geldiğinde gülerek ona bakıyordum, elindeki gelinliğe baktığımda aşık olmuştum resmen, böyle bir güzellik olamazdı.
Hayalimde ki gelinlikten bile daha güzeldi.

"Algın bu muhteşem."

"Çünkü ben seçtim, hadi koş dene."

Gelinliği alıp, kabine girdim hızla üstümü çıkarıp gelinliği giydim.
Dışarı çıktığımda hiç beklemediğim kişi karşımdaydı.

AŞKA TUTSAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin