⚽ 1. ⚽

371 5 1
                                    

Mam na imię Luiza i mam 12 lat. Mieszkam na wsi, w dużym domu. Moji rodzice są okropnie bogaci, wymagający i poważni. Wszyscy by się na mojim miejcu cieszyli. Lecz ja się nie cieszę... Nie ma z czego. Moji rodzice próbują mi ułozyć życie. Moją pasją, jest piłka nożna ❤. Bardzo kocham w nią grać. Uwielbiam ten moment, kiedy piłka trafia w bramkę. ( I jest gol ) ⚽❤, uwielbiam biegać bo boisku. Piłka nożna to piękny sport.
Problem tkwi w tym, że moji rodzice tego nie akceptują.
Kilka dni temu znalazłam w jakies gazecie ogłoszenie.
Klub piłkarski "Jutrzejsi" szuka
Dziewczyn w wieku od 9-13 lat
Chętni proszeni o kontakt z trenerem
Kristianem Mikło

Tylko jak to przeczytałam, poczułam że to moja szansa. Jak się zapisze, będę mogła grać mecze z innymi dziewczynami.
Od razu pobiegłam do rodziców, aby powiedzieć im o ogłoszniu. Oni na to powiedzili że nie ma mowy, aby mn zapisali, bo sobie nie dam rady w klubie i że napewno będzie trzeba zapłacić za wpisowe.
Pobiegłam do pokoju. Byłam zszokowana, tym co oni mi powiedzieli. W sumie wykrzyczeli. Przecież zarabiają dużo pieniędzy, a ja odkąd pamietam gram w piłkę. Dlaczego? Oni pewnie by woleli abym podjeła prace w jakimś biórze albo coś w tym stylu. Czasami mam wrażenie, że oni mnie nie kochają. Mają mnie gdzieś. To co sie dla nich liczy to : Praca, dom.
Najlepiej by było gdybym wogólnie nie stwarzała problemów w szkole, była grzeczna, usmiechnięta, nie wołała jeść, robiła to co oni chcą. Moje zdanie się dla nich nie liczy 😢.

Nastepnego dnia grzecznie poszłam do szkoły. Lecz gdy wracałam, zrobiłam coś z czego moji rodzice nie byliby dumni.

Miłość Do Piłki | Skończone | Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz