< siedem lat później >
Mam już 27 lat. Udało mu się przebłagać mnie abyśmy zamieszkali we Włoszech. Ja nauczyłam się języka. Kupiliśmy dom nad morzem, mieszkamy tam. Obydwoje gramy w klubach, jesteśmy zawodowymi piłkarzami. W życiu niczego nam nie brakuje. Jesteśmy szczęśliwi. Minoł dokładnie miesiąc od naszych zaręczyn, których nigdy nie zapomne. Po ważnym meczu ( Który się zakończył wspaniałym zwycięstwem SSC Napoli w którym gra Rico ) podbiegł do trybun, na których siedziałam. Pomógł mi wejść na boisko. Ja zdezorientowana stałam i patrzałam się chłopakowi w oczy. On uklękl wytrzasnoł z kąś czerwone pudełeczko w krztałcie serca z pierścionkiem, i zapytał "Czy będziesz przy mnie w każdej chwili, tej złej, i tej dobrej, gdy wygram mecz i gdy przegram? Tylko dzieki Tobie cieszę się z piłki nożnej. Przy tobie jestem szczęśliwy. Wyjdziesz za mnie?"
Ja odpowiedziałam uradowana "oczywiście że tak ! " przytuliłam go a on założył pierścionek mi na palec.
Jego rodzice mnie bardzo lubią, tak samo jak ja ich. Moji rodzice, niestety nie mają ze mną kontaktu, wprowadzili się gdzieś odwracając się ode mnie i od rodziny. Ale mam Rica, ciocie, tesciów, Pabla, Blance, Jessi i reszte.
Blanco i Pablo mają wspaniałego 6-miesięczego synka, którego nazwali Antonio. Też są razem szczęśliwi. Antonio jest zdrowy, i niczego mu nie brakuje. Jest wychowywany w domu pełnym miłości :-)
CZYTASZ
Miłość Do Piłki | Skończone |
Short Story15-letnia Luiza ma nietypową pasję, której nie akceptują jej rodzice. Za wszelką cene chce zostać piłkarką, lecz ma też wątpliwości. ⚽💘 Czy napewno da sobie radę w klubie?