⚽ 10 ⚽

104 3 0
                                    

Czy to prawda że piłka nożna to nie sport dla dziewczyn? Otóż nie. Mojim zdaniem każdy może grać w to co mu sie podoba. Jest tak, że niektóre dziewczyny lubią chodzić po wybiegu, ale są też takie które wolą biegać po boisku. Są takie, które strzelają na siebie focha, obrazają sie na sobie, ale są takie które uwielbiają strzelać gole ( Wiem porównanie trochę bez sensu ). Są też takie które bronią swojego dobrego imienia, lub swojej rodziny. Ale niektóre wolą bronić bramkę. Istnieją też takie które marzą o wielkiej miłości, ale tez istnieją takie które marzą o zwycięstwie w euro.


Każdy kocha to, co serce mu powie.


Mój stan zdrowia trochę sie poprawił, myślę że już bendzie tylko lepiej.


Po roku rak był już taki mały, że da się go usnunąć. Lekarz powiedział że w krótce przeprowadzi mi operacje. Mimo choroby- piłka nożna mi towarzyszy każdego dnia. Bardzo tęsknię za grą... Mam nadzieję że miedługo wyzdrowieje i bende mogła grać 😄


Pamiętam, że jak miałam 7 lat dopiero się uczyłam gry. Wszyscy dookoła mi muwili że powinłam umieć grać, a ja nie umiem. Nie chcieli że mną grać mecze i mieć mnie w drużynie bo nie umiem nawet podać. Ciocia mi powiedziała że to pewnie pod wpływem stresu, że jak gram ze starszymi stresuje się i mi nic nie wychodzi. Ale czasami miałam taką fazę, że gram poprostu lepiej od starszych. Biegam bo boisku, prawie zawsze udaje mi się odebrać piłkę, strzelam gole, udaje mi się ominąć z piłką przeciwnika. Ale częściej miałam taką fazę ( co chyba fazą nie można nazwać ) że stoje na boisku i inni mają wrażenie że nie umiem nawet odebrać piłki. Też tak kiedyś mieliście albo macie?

Miłość Do Piłki | Skończone | Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz