"Necmi...?"
Sırıtarak üzerime yürümeye başladı. Ben daha aklımı toparlayamamışken çoktan kendimi onun bedeni ile duvar arasında buldum. Bana çok yakındı ve Tanrı aşkına nefes dahi alamıyorum birileri beni burdan kurtarabilir mi ¿ Tanrım gözleri neden bu kadar güzeldi.. NE bir saniye hayır böyle düşünmemeliyim Tanrı aşkına ben ufuk çizgisinden bile daha düzüm ! Ama şimdi kendimi onunla düşündüm d- Hayır Mahmut kendine gel. Sakin ol.
"-Şştt sakin ol yeni çocuk yalnızca gözünün altındaki kirpiği almak istemiştim" dedi ve sırıttı. Tanrım inanamıyorum rezil oldum gerçekten ne gerek vardı bu tavırlara.
"-B-ben şeyy... S-sanırsam oda arkadaşım sensin" dedim. Ahh kekeliyorum ! Harika.. sesi duydunuz mu bu "evet Mahmut sıçtın" sesiydi. Hafiften bir kıkırdadı ve ağzında bir şeyler mırıldanıp arkasını döndü. Olduğum yerde kalakaldım neyse ki hızlıca kendime geldim ve ranzama doğru adımladım derken bana seslendi "Mahmut..¿" tam ona dönecekken ayağım valizime takıldı ve kendimi onun kucağında buldum. Olayın şokuyla kıpırdayamazken kapı aniden açıldı ve içeri iki cılız çocuk girdi içlerinden uzun ve diğerine göre daha cılız olan konuştu. Sanırım r harfini söyleyemiyordu ,
"-Şey paydon yanlış zamanda geldik sanıysam"
O an üzerinde oturdu- yani teknik olarak üzerinde oturduğum çocuğun üzerinde oturduğu koltuğun rengi ile yüzüm aynıydı. KIRMIZI !
Tanrım keşke yer yarılsa da yarığa girip üzerime zembil atsalar Yüce Rabbim... Neyse ki sonunda üzerinden kalkmayı akıl ettim zira beyfendi halinden memnun duruyordu. Pis abaza ! Hızlıca doğruldum ve açıkladım,"-Yo yo kazara oldu cidden... Görüldüğü gibi değil inanın"
O ana kadar konuşmamış olan az daha konuşmasa sağır dilsiz sanacağım çocuk konuştu ,
"-Hayatım utandırmasana çocuğu , belli ki yeniler " ne yani nur topu gibi gay bir çiftle mi oda arkadaşıydım ! Saçmalık! Ben daha bu olayı yalanlayamadan hızlıca yanımdan biri geçti.
"-Hey siz bücürler ! Aileniz size insanların ilişkilerine karışmamanızı öğretmedi mi ¿"
Ne ilişkisi ulan ! Ben ağzım açık izlerken o sıra kapıdan çıkacaktı. Çıkmadan döndü ve "Tanıştığıma memnun oldum Mahmut ! Ben Necmi ama sen kısaca Daddy diyebilirsin ;)" göz kırptı ve çıktı. Tam anlamı ile konuşmayı unuttum...
Adımı mı biliyordu ADIMI ama nasıl... Bir saniye O BENDEN KENDİSİNE DADDY DEMEMİ Mİ İSTEDİ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAYS IN HIGH SCHOOL OF CHAOS
Teen Fiction6 genç ve edebiyattan sıkılan canlar... Valla ben açıyorum gençleerr~