Necmi dizlerinin üstündeki battaniyeyi kaldırdı. ÇIPLAKTI!!
Ayağa kalkıp bana yaklaşmaya başladı. Ama ben kıpırdayamıyordum. O üzerime doğru 1 atım atınca ben bir adım geri gidiyordum. En sonunda sırtımda soğukluk hissetmemle duvara sıkıştığımı anlamıştım. Gözlerimin içine öyle bakıyorduki göz temasını kesemiyordum. Kolunu duvara koyarak beni duvar ve kendi arasına aldı ve yüzünü yüzüme yaklaştırmaya başladı. Kulağıma yaklaşarak
" Bir daha seni Şakir'in yanında görmicem." dedi ve ben ne olduğunu anlayamadan üzerini giydi ve hızla odadan çıktı. Kapıyı çarpmasıyla nefessiz kaldığımı anladım ve derin bir nefes aldım. Oda neydi az önce ve beni Şakir ile nerde görmüştü. Bunları düşünmem gerekirken ben neden hiçbir şey yapmadan öylece beklediğimi düşünüyordum. Bir yandan da içimden beni kıskandığı geçiyordu. Peki neden?
Çok takmak istemedim biraz daha düşünürsem delircektim. Hızla bende üzerimi değiştirdim ve yatağa geçtim. Onun gelmesini bekledim ama gelmedi. Uyumaya çalışıncada başarılı olamamıştım.Sabah gözüme vuran ışıkla gözlerimi açtım. Gece ne kadar uyuyamasamda erken kalkmış olmalıydım. Saate baktığımda 06.31 di. Kalktım ve üzerimi değiştirdim. Bu günde kahvaltı etmeyecektim. Yavaş hareketlerle işlerimi tamamlayınca okula gitmeye karar verdim. Saat 7 ikende okula gittim ve sıranın üzerinde uyumaya başladım. Ne vardıki bu kadar erken gelmiştim. Şakir'i ve Necmi'yi düşünüyordum. Ne bağlantıları olabilirdi merak ediyordum. Ders başlamıştı ama Necmi yoktu. Şakir'in sırasına baktığımda ise çantası vardı ama kendisi görünmüyordu.
Sıkılmıştım ve ilk tenefüs uzun olduğundan biraz dolaşmaya karar verdim. Sınıftan çıktım ve bir ses duymayla arkamı dönmüştüm ki o anda yere düşmem bir oldu. Kim olduğuna bakmak için baktığımda kısa saçlı bir kızdı. Hızla kalktım ve özür dilemeye başladım. Ama o şaşkın bir suratla hiçbir şey demeden hızla sınıfa gitdi ve sınıftan bir bağırma sesi yükseldi. Yine çok takmadım ve yürümeye başladım.
Müzik sınıfının önünde durduğumda içerisini merak etmiştim ve girmek için hazırlanıyorken bir anda Necmi'nin sesini duydum ve dinlemeye başladım. Şakirle mi konuşuyordu onlar?"Bu akşam geliyosun demi Şakir?"
"Evet seni bekliyo olcam...Necmi."
Duyduğum şeyle gözlerimi kocaman açmıştım. Ne yani Necmi Şakir ile sevgilimiydi?
O zaman neden bana Necmi'yi sevmediğini söylemiştiki acilen öğrenmem gereken şeyler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAYS IN HIGH SCHOOL OF CHAOS
Novela Juvenil6 genç ve edebiyattan sıkılan canlar... Valla ben açıyorum gençleerr~