Mahmut, Sakarya'dan gelmektedir ve lisenin yurdunda kalacaktır. Bunun için çok heyecanlıdır. Okulda ya da yurtta tanıdığı tek bir kişi vardır: Ortaokuldan Gökhan.
Mahmut için pek bir anlam ifade etmeyiyordu aynı okulda olmaları. Ondan pek hazduymazdı ama söylemeye hep çekinirdi. Aslında biraz da içine kapanıktı, genelde duygularını içine atardı. Küçüklüğünden beri pek çok arkadaşı olmasına rağmen hiçbirine gerçek hislerini anlatamamıştı çünkü hiçbirinin onu gerçekten anlayabileceğini sanmıyordu. Ancak liseye geldiğinde her şeye yeniden başlayabilecekti.
Hazır olan valizini ve eşya kolisini aşağıda bekleyen, gidecekleri arabaya yükledikten sonra annesi ve babası ile İstanbul'a yola koyuldular.
Saatler geçmek bilmiyordu, yolculukları artık sıkıcı geçmeye başlamıştı. Telefonundaki playlisti daha ne kadar baştan dinleyeceğini düşününen Mahmut arka koltukta uyuyakalmıştı. Uyandığında saat sabahın 5'iydi. Gelmişlerdi neredeyse. 15 ya da 20 dklık bir mesefa kalmıştı okul ile aralarında. Günlerdense cumartesiydi. En kötü ihtimalle yarın tüm yurt arkadaşları gelecek ve oda arkadaşlarıyla tanışacaktı. İçi içine sığmıyordu. Bir yandan da annesinin onun heyecanını yenmesi için sorduğu sorulara cevap vererek kafasını dağıtmaya çalışıyordu. Derken, okula gelmişlerdi. Ailesi ile arabadan ayrılıp önce idare ile görüştüler daha sonra ise müdür yardımcısı ile aşağı inip yurt odasına bagajı taşırken onun peşinden gittiler. Merdivenleri çıktıktan ve birkaç koridiorun ardından varmışlardı, heyecan tavan yapmıştı. 013 numaralı oda, kapıyı açıyorlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAYS IN HIGH SCHOOL OF CHAOS
Novela Juvenil6 genç ve edebiyattan sıkılan canlar... Valla ben açıyorum gençleerr~