Solar'dan
~~~~~~~~~~~~~
Her yerde bilekliğimi aradım ama yoktu nereye kaybolmuştu .
Benim için çok önemliydi ama yoktu işte sankı yer yarılmış ta içine girmişti . WHEEİN hemen yanına gelerek " Napıyosun burda Hwasa sinirden köpürdü " dedi.Bende ona bilekligimden bahsettim oda Hwasa larin yanına gidip onlara ona anlattıklarımı anlattı ve hepsi yanıma geldiler ve beraber bilekliğimi aramaya başladık.
Zil çalmıştı herkes sınıflara gidiyordu bugün okulun ilk günü olduğu için ders işlemiyecektik ama tanışma faslı vardı ama ben hiç gitmek istemiyordum çünkü hâlâ bilekliğimi bulamamıştım ama gitmek zorundaydım zaten bulacak gibide durmuyorduk.Sınıflara doğru yürümeye başladık Hwasa , Wheein ve ben aynı sınıftaydık yanımda tanıdığım birilerinin olması güzeldi .
Sınıfı bulduğumuz da öğrenmen isimlere göre oturma planı yaptığını ve ona göre oturmamızı istemişti ve biz üç arkadaş cam tarafinda en arka dörtlü masaya oturmamız gerekliydi .Hwasa ve Wheein en arka sırada beraber oturuyordu ve bende onların önündeki masada tek başıma oturuyordum çünkü benim yanıma oturması gereken Moonbyul adındaki kız gelmemişti.
Öğretmenin anlattıgına göre okula gelmiş ama daha sonra rahatsızlanıp okuldan gitmek zorunda kalmıştı.Sonra aklıma bahçedeki kız geldi acaba o kız mıydı diye düşündüm acaba ne olmuştu?, durumu nasıldı?
Yakında okula gelirdi nasıl olsa, o zaman ondan yaşadığımız aksılık için için özür dilerdim.******
Zaman çabuk geçmisti ve okulun önünde anne veya babamın beni alması için bekliyordum bu arada bilekliğimi belki bulurum diye bi kaç kez daha göz attım ama yoktu .
Tam bu sırada annem gelmiş ve korna çalıyordu hemen arabaya doğru yürüdüm ve kapıyı açarak arka koltuğa oturdum çantamı tanıma koyup kemerimi taktım annem araba yı eve doğru sürmeye başladı.Eve geldiğimizde hemen odama çıkıp elbiseyi çıkarıp daha rahat kıyafetlerimi giyip aşşağıya indim akşam olduğun da yemek yedik ve anneme masayı toplamasinda yardımcı oldum annemde bana sarılarak teşekkür etti.
Biraz oturduk ailecek film falan izledik sonra annem saate bakarak " ooo saat 10 olmuş kızım sabah erken kalkıcaksın yatman gerek" diyerek beni odama gönderdi.
Bende odama gidip pijamalarımı giyip yattım . Sonra aklıma sıra arkadaşım geldi sonuçta aynı sırada oturacaktık nasıl biri olduğunu merak ediyordum acaba yarın okula gelirmi diye düşünürken gözlerim kendiliğinden kapanmaya başladı ve uyuyakaldım.*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
~~~BÖLÜM SONU~~~💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOONSUN(문선)💖문별이💖김용선💖 💖 JENLİSA 💖
Teen FictionMAMAMOO is coming back for you.... 💖🌙☀️🌕⭐💖 "Moonbyul ve Solar birbirlerini çok seviyordu ama Moonbyul un korktuğu birşey vardı. Onun bir hastalığı vardı ve bu yüzden Solar ın onu istememesinden korkuyordu..." "Bir insan dokunamadığı, el ele tut...