BÖLÜM ~15~

152 11 10
                                    

Bir önceki bölüm hatırlatması ;

Bu...bu olamaz o sesin sahibi ....

Bir kaç dergide modellik yapan Lee dahee . Şarkı söylediğini bilmiyordum sadece modellikle ilgilendiğini zannediyodum güzel bir sesi var şarkıcı olmayı düşündümü acaba diye geçirdim içimden onunla tanışmayı çok isterdim acaba şarkısını bitirdikten sonra konuşmak için yanına gitsem konuşurmuydu ki benimle.

O sırada Dahee yeni bir şarkıya başlar.(şarkı Park Bom'dan You and I)

"Ne olursa olsun önemli değil
Eğer gök düşse bile
Sana söz veriyorum
Seni asla terk edip gitmeyeceğime"

"Sen, düşersem bile, sarsılmadan
Güçlü gözlerle uzun zaman bana yardım ettin
Ve sen, ne zaman zor bir dönemden geçsem
Hatasız, geldin ve üzüntü ile iki elimden tuttun"

"Ben senin için hiç bir şey yapmadım ve eksildim
Ama bugün, bu şarkıyı senin için söyleyeceğim
Bu gece, gözlerinin ve o gülüşün arkasında
Benden sakladığın acıyı görebiliyorum
Sen ve ben birlikte iyi hissediyoruz
Ayrılık konuşmaları asla
Kimin ne dediği önemli değili seni önemseyeceğim
Sen ve ben birlikte, ellerimizi bırakıp gitmeyelim
Hoşça kal deme asla
Bu kelimenin ikimiz tarafından yapıldığını düşünüyorum"

"Diğer bir çok ilişki gibi
Bizim aşkımız biraz değişecek
Ama lütfen sakın üzülme
Sadece güvendiğimiz ve bağlandığımız bir arkadaş gibi
Sana söz veriyorum burada olacağıma dair bebeğim"

"Ben senin için hiç bir şey yapmadım ve eksildim
Ama bugün, bu şarkıyı senin için söyleyeceğim
Bu gece, gözlerinin ve o gülüşün arkasında
Benden sakladığın acıyı görebiliyorum
Sen ve ben birlikte iyi hissediyoruz
(iyi hissediyoruz) Ayrılık konuşmaları asla
Kimin ne dediği önemli değil, seni önemseyeceğim
Sen ve ben birlikte, ellerimizi bırakıp gitmeyelim
Hoşça kal deme asla
Bu kelimenin ikimiz tarafından yapıldığını düşünüyorum"

"Geceler yalnız bir hale geldiğinde
Sadece gözlerini kapat
Ne zaman içimde nefes alırsan
Beni tuttuğunda, bana güvenli olduğunu söyle benimle birlikteyken
Senin yerini alabilecek kimse yok
Sen teksin ve senin için burada olacağım bebeğim"

"Sadece sen ve ben
Daima ve hiç"

Son kısmı söylerken gözlerimiz buluştu ve bana gülümsedi o bana gülümsedi bende gülümsedim dur ne o Dahee mikrafonu bıraktı ve bizim masaya doğru mu geliyo ve gülerek şuan hayal mi görüyorum diye gözlerimi ellerimle ovaladım ve hayır hayal değil Dahee gerçektende bizim masamıza geliyor. Masanın yanına gelip durdu önce bana baktı ve sonra Krystal de dönüp hoşgeldiniz geleceğini söyleseydin size özel bişeyler hazırlardım dedi neeeeh Krystal ve Dahee arkadaşmı ve canım kuzenim bunu bana söylemedi yurtda onunla görülecek bı hesabım var.

Sonra bana dönüp elini uzattı ve ben "Dahee , Lee Dahee peki ya sizin adınız nedir güzel bayan" dedi dur ne Dahee model olan Dahee bana güzel dedi tamam bende güzel olduğumu biliyorum ama ondan duymak ne biliyim utanmamı neden oldu yanaklarım yanıyo şuan kesin kızardı lanet olsun rezil oldum keşke maskeyi çıkarmasaydım en azından görmezdi kimse . Ben ona dalmış bir şekilde tam elimi uzattım elini sıkacakken birden aklıma geldi ve elimi çektim hemen gerçi eldiven vardı ama olsun riske gerek yok bende adımı söyledim tıpkı onun gibi " Moonbyul , Moonbyul İ " sonra kuzenim araya girdi ve sana bahsettiğim kuzenim dedi oda bişey hatırlamış gibi elini hemen çekip "Özür dilerim unuttum bian " dedi ve göz kırptı ve yan masadan bir sandalye çekil oturdu bizim masaya kendine kahve istedi ve konuşmaya başladık . Muhabbet o kadar güzeldi ki saati tamamen unutmuştuk buraya okuldan çıkınca gelmiştik ve saat bâyâ geç olmuştu toparlandık ve kalktık masadan Dahee de bizimle aynı okulda okumaya başlamış bı dergi ile sözleşme imzalamışlar ve bu yıl okula burda bizimle aynı okula gidicekmiş ve şansa bak ki aynı sınıftayız ve yurtta odalarımız yanyana bir farkla onun ki tek kişilik .

Beraber sohbet ede ede yurt binasına ulaştık asansöre bindik ve kat düğmesine bastık ve asansörün yukarı çıkmasını bekledik Krystal bizden önce indi çünkü onunla aynı katta değil maalesef odalarımız Jennie,Lisa,Dahee ve ben aynı katta indik odalarımıza doğru ilerledik Dahee nin odası bizden önce o yüzden ilk o girdi odasına ve girmeden önce vedalaştık ve sabah onuda beklememizi istedi ve beraber gitmek istediğini söyledi bizde anlaştık ve ayrıldık ordan sonra Jennie ve Lisa nın odasının önüne geldik gerçi odalarımız karşılıklı o yüzden benimde odamın önüne geldik neyse vedalaştık ve sabah kaçta buluşacağımızı kararlaştırıp odalarımızın kapısını açıp içeri girdik . İçeri girdiğimde odanın ışığı kapalıydı herlade oda arkadaşım uyudu diye düşündüm mutfağa gidip bir bardak su aldım cafe den beri yürüdüğümüz için çok susamıştım elimde bardakla içeri geçtim ve gördüğüm manzarayla elimdeki bardağı elimden düşürüp refleks olarak hemen gözlerimi kapatıp arkama döndüm çünkü Solar'ı banyo kapısının önünde yarı çıplak bir biçimde görmeyi beklemiyordum.

*
*
*
*
*
THE END....

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
 MOONSUN(문선)💖문별이💖김용선💖 💖  JENLİSA 💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin