Okullar ın açılmasına çok az bı zaman kalmıştı bende sonunda ailemi ikna etmiş ve 12.sınıfı kuzenimle aynı okulda okumaya karar vermiştim.
Okul için gerikli şeylerle ailem ilgileniyordu hala endişelilerdi sonuçta yatılı okuldu ve benim bı hastalığım vardı. Onlara ne kadar çok dikkat edecegimi soylesemde ebeveyn oldukları için içleri rahat etmiyordu.
Gerekli şeyleri hazırlarken nedense aklıma geçen parkta tanıştığım kız geldi. Çok güzel gülümsüyor du aklıma gelince istemsizce bende gülümsedim acaba onunla aynı yaşta mıyız umarım aynı sınıfta oluruz diye düşündüm.
Odamın kapısı çaldı ben "Gel" dedikten sonra annem geldi gerekli olacak herşeyin hazır olduğunu yurt odamın hazır olduğunu içini benim için gerekli herşeyle donatildigini ve bir sürü alerji iğnesi , maske ,eldiven vs koyuldugunu söyledi tabi oda iki kişilik olduğu için ve ben oda arkadaşımın alerjimden haberi olmasını istemediğim için gerekli şeyleri ağrı bi odaya hazırlamışlar dı sadece benim girebilecegim bı oda.
Annem bı liste bile hazırlamıştı ve o listeyi yurt odama asmami ve oda arkadaşım olacak kişiyi iyice uyarmamı istedi bende tamam dedim ve odamdan çıktı. Pazartesi yi iple çekiyordum. Yeni kişilerle tanışmak arkadaş edinmek şimdiden düşüncesi bile harika hissettiriyordu.
Pazartesi sabahı alarm çalmadan uyanmıştım saate baktığımda daha 6.30 du kalkıp duş aldım kurulandım dolaptan iç çamaşırlarımı alıp giydim altıma siyah kot tarzı bı pantolon üzerime ise beyaz t-shirt ve onun üzerine siyah gömlek saçlarımı da kurutma makinesi ile kurutup düzlestirdim. Çok hafif bı makyaj yapıp sırt çantamı alıp odamdan çıktım kahvaltı yapmak için annemlerin yanına masaya indim.
Aşağıya inip çantamı kapının yanına koydum , anne ve babama uzaktan öpücük atıp masaya kendi yerime geçtim. Biraz atıştırıp kalktım okul için heyecanlı oldugum için pek aç hissetmiyordum zaten acıkırsam okulda atıştırırdım bişeyler.
Okulun önene vardığımızda için kıpır kıpır dı çok mutluydum ilk defa okulda okuyacaktım arkadaşlarım olacakti ve bu dahada mutlu olmamı sağlıyordu ama nedense Solar'ı tekrar gorecegim için de ayrı bi mutluydum çünkü o benim kuzenimden başka tek arkadaşım başka ne için onu gorecegim için mutlu olıyımki .
Yurt odama yerleşmiş ve oda arkadaşımın kim olduğunu merak ediyodum. Annemin dediği gibi onun oluşturdu listeyi görünür bi yere aşmıştım. Umarım oda arkadaşım rahatsız olmaz olmadı ona rahatsızlığımdan ve neden böyle bı liste olmak zorunda oldugundan istemeye istemeye de olsa bahsederdim.
Oda da oturmak tan sıkılmıştım oda arkadaşımda daha gelmemişti bende odadan çıkıp yurtda dolaşmak ve neyin nerede olduğuna bakmak istemiştim. Kapıdan çıktığım sırada karşı odadakı kizlar da çıktı odalarından ikiside çok tatlı kızlardı ve birlikte çok iyi anlasiyorlardi birisinde kahkül vardı diğeri ise güldüğünde aynı kediye bemziyodu ve dediğim gibi çok iyi ve tatlı kızlardı beni görünce selam verdiler bende karşılık verdim ve tanıştık.
Kahküllü olanın adı Lisa'ymış ve aslen Tayland lıymıs ama daha küçükken ailesiyle Kore'ye taşınmışlar. Kedi gibi olan ise Jennie ve Lisa ile çocukluk arkadaşılarmış. Onları kıskanmadığımı söylersem yalan olur çünkü kıskanmıştım çünkü benim hiç çocukluk arkadaşım olmadı bi kuzenim vardı.
Yemekhane ye ineceklerini söylediler ve benide davet ettiler zaten bende sabah pek kahvaltı yapmadığım için ve yemekhanenin yerini öğrenmek için onlarla beraber yemekhaneye gittim.
Yemeklerimizi yiyip güzelce sohbet ettik onlara daha önce hiç okula gitmediğimi ve ilk okul deneyimim olduğunu söylediğim zaman baştan üzüldüler ve bana neye ihtiyacım olursa çekinmeden onlara soyleyebilecegimi soylediler. Bende teşekkür ettim. Zaten öğrendiğime göre aynı sınıftaymışız yarın beraber okula gidebileceğimizi söylediklerinde sevinmiştim zaten okul çok uzak değil yurdun hemen yanında.
Odaların kapısına gelince vedalaştık ve yarın görüşmek üzere sözleşip odalarımıza girdik . Odaya girince odanın ortasindaki valiz dikkatimi çekti demek oda arkadaşım gelmişti ama etrafta yoktu bende üzerimi değiştirip yatağıma oturdum ve telefonumla ilgilenmeye başladım sonra uyuya kalmışım sabah alarmın sesiyle uyandım ayağa kalkıp esnedim ve sabah rutinlerimi yapmak için banyoya geçtim. Çıktığımda oda arkadaşım yatağında yoktu heralde erken çıktı diye düşünüp okul kıyafetlerimi giyip karşı odaya Lisa ve Jennie nin yanına gittim nasıl olsa oda arkadaşımla akşam tanışırdı. Umarım iyi birisidir diye geçirdim içimden Lisa , Jennie ve ben okula gitmek için yurttan çıktık.
Okula vardığımızda çok heyecanlıydım kalbim yerinden çıkacak gibiydi beraber sınıfımızı bulduk ve fazla kişi gelmemişti daha bu yüzden istediğimiz yerlere geçtik ben cam tarafinda en arka sıra oturdum Lisa ve Jennie de orta sıranın en arkasına oturmuştu .
Baştan ellerimdeki eldivenleri sorsalarda ufak bı rahatsizligim olduğunu ve takmak zorunda olduğu söyledim ve fazla üstelemediler.
Sınıf yavaş yavaş dolarken sınıfa bir grup kız gülecek girdi istemsizce onlara baktım aralarında Solar da vardı ne güzel gülüyor diye geçirdim içimden . Oda beni görünce gülümsemesi dahada büyüdü ve yanın boş olduğu için yanıma oturdu. Arkadaşlarıda önümüzdeki sıralara geçti . Tabi o yanıma oturunca bana temas etmemesi için sandalyeyi biraz ondan uzaklastirdim yüzü biraz asılsada fazla takılmadı. Ve beni arkadaşlarıyla tanıştırdı adları Hwasa ve Wheein mis. Tanıştıktan sonra hoca geldi. Tanışma faslı oldu ve derse başlayacağını söyledi tabi ben mutlu olmuştum ama diğerleri için aynı şeyi soyleyemicem...
BÖLÜM SONU
*
*
*
776 KELİME
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOONSUN(문선)💖문별이💖김용선💖 💖 JENLİSA 💖
Fiksi RemajaMAMAMOO is coming back for you.... 💖🌙☀️🌕⭐💖 "Moonbyul ve Solar birbirlerini çok seviyordu ama Moonbyul un korktuğu birşey vardı. Onun bir hastalığı vardı ve bu yüzden Solar ın onu istememesinden korkuyordu..." "Bir insan dokunamadığı, el ele tut...