Solar 1 haftadır hastanede bekliyordu. Sevdiği kadın yoğun bakımdaydı ama dün gece normal odaya almışlardı öncekine göre daha iyiydi durumu ama daha kendine gelmemişti. Kendine gelmesi için bekliyorlardı.
Bu süre zarfında Moonbyul un Anne ve babası da gelmişti. Şuan oteldelerdi solar onları biraz olsun dinlenmeleri için yollamıştı ve bir gelişme olduğunda arayacağına söz vermişti.
Resmen elleri kolları bağlı bekliyorlardı.Solar bu bekleme süresi boyunca bundan sonra ne olacağını düşünmüştü ya Eric le birlikte olmaya devam edecek Moonbyul un hayatını tehlikeye atacaktı yada Eric den ayrılıp Moonbyul la birlikte olucaktı. Bu onun için zor bir karardı. Aslında Moonbyul ile birlikte olmayı o kadar çok istiyordu ki ama bunca zaman Eric ona destek olmuştu o zorlu süreçte yardımcı olmuştu şimdi onu nasıl yüzüstü bırakabilirdi.
Bunları düşünmek için daha erken diye düşündü Solar önce bir Moonbyul uyansın ve iyileşsin ona göre bakıcaktı artık bir çaresine.
Doktor kontrolleri hallettikten sonra odadan çıkmıştı solar hemen yanına gidip hastayı görüp göremeyeceğini sordu. Doktor izin vermişti Solar çok sevinmişti bu duruma yoğun bakımındayken camdan izlemişti ama bu sefer başkaydı onu camın arkasından görmiyecekti direk yanına gidebilecekti tabi ona dokunmak elini tutmak da istiyordu ama ne olacağını kestiremediği için şimdilik dokunmadan bakacaktı.
Odaya girdi burnuna güzel bir koku geldi bu Moonbyul un kokusuydu hastane kokusu yoktu onun odasında, apayrı bir koku vardı insanı sanki bulutların üzerindeymiş gibi hissettiren bir kokuydu.
Gözlerini kapatıp kokuyu iyice içine çekti bu gülümsemesini sağlamıştı neden daha önce fark edememişdiki neden o gün karaokede hiç birşey anlamadan çekip gitmiştiki belki şimdi herşey daha farklı bir şekilde olabilirdi. Ama bunda Moonbyul un da hatası vardı eğer hastalığından daha önce bahsetmiş olsaydı öyle olmazdı. Ama oda böyle olmasını istemezdiki. Kafasını aklındaki düşünceleri dağıtmak için salladı ve gözlerini açtı. Sevdiği kadın karşısında yatıyordu hicbirseyden haberi olmadan öylece yatıyordu. Umarım en kısa zamanda uyanır diye geçirdi içinden solar.Yavaşça yaklaştı yanına yüzünü inceledi sanki zayıflamıştı. Zaten zayıftı ama 1 haftadan beri sadece serum , mama ile besleniyordu ve ilaç alıyordu bundan başka birşey girmemişti miğdesine.
Elini uzatıp yüzüne dokunmak , saçını okşamak elini tutmak , yanağına öpücük kondurmak o kadar çok istiyordu ki ama yapamazdı.
Moonbyul un restorantda anlattıkları geldi aklına eğer ilaçlarını düzenli olarak almaya devam ederse ve bu işe yararsa bir şansları vardı bu saydıkları hepsini yapmaya belkide daha fazlası için.Tekli koltuğu alarak Moonbyul un yanı başına gitti ve oraya oturdu. Onu bu halde görmek kahrediyordu. Uzunca bir süre kadını izlemeye devam etti Solar, daha sonra vücudun daki yorgunluk onu ele geçirmişti 1 haftadan beri ne doğru dürüst uyumuş nede yemek yemişti. Göz kapakları ağırlaşmaya başladı ve kendiliğinden kapandı.
Moonbyul ufak bir baş ağrısı hissetti kafasında gözlerini hafif kırpıştırdı açarken biraz zorlansada açmıştı gözlerini bembeyaz tavana bakıyordu. En son hatırladığı şey Solar ın bir adama sarılması ve onu dudaktan öpmesiydi. Bunu gördükten sonra onun deli gibi koşması ve sonunda bayılmasıydı. Tam bunları düşünürken ufak bir kıpırdanma oldu yanı başında kafasını oraya doğru çevirince gözlerine inanamadı. Bu Solar dı sevdiği kadın ve onu bekliyordu bu Moonbyul u gülümsetmeye yetmişti bile. Ama daha sonra sevgilisi geldi aklına o bunca yıl onu ararken ondan başka kimseyi sevmezken sevdiği kadın gidip başkasıyla sevgili olmuştu.
Ve birkez daha düşündü birbirleri için imkansız olduklarını. Kim onun gibi birini severdiki tamam bir tedavi görüyordu belki bu hastalıktan kurtulacaktı ama bu kesin değildi peki sevdiği kadın onu beklermiydi, oda onu onun sevdiği gibi severmiydi. Gözünden bir damla yaş düştü kızın ve elini kaldırıp sildi sonra yanı başında uyuyan güzel kadını izlemeye başladı özlemişti. Acaba ne zamandan beri böyle yatıyorum diye düşündü sanki senelerden beri yatıyormuş gibi hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOONSUN(문선)💖문별이💖김용선💖 💖 JENLİSA 💖
Teen FictionMAMAMOO is coming back for you.... 💖🌙☀️🌕⭐💖 "Moonbyul ve Solar birbirlerini çok seviyordu ama Moonbyul un korktuğu birşey vardı. Onun bir hastalığı vardı ve bu yüzden Solar ın onu istememesinden korkuyordu..." "Bir insan dokunamadığı, el ele tut...