Solar karşısında Moonbyul u görmeyi beklemiyordu aynı şekilde Moonbyul da Solar ı beklemiyordu çünkü karaoke odasında olan şeyden sonra Solar ı ne görmüştü nede sesini duymuştu. Sanki hiç var olmamış gibi ortadan kaybolmuştu izini hiç bulamamıştı belkide Solar bulunmak istemiyordu ama kader ağlarını örmüştü bir kere ve bu kader de ikisinin birlikteliği varmı ileriki bölümlerde görücez 😉
Solar Moonbyul u görür görmez yüzündeki gülümseme silinmişti. Bı CEO nun birde Moonbyul un yüzüne bakıyordu sanki kader onlara oyun oynuyor gibiydi o olaydan sonra Solar çok yıpranmıştı , çok zorluk çekmişti, tedavi aldı bu süre zarfında ailesi, kardeş bildiği arkadaşları ve en önemlisi biricik sevgilisi onun yanında oldu ona destek oldu ve oda bu zorlu süreci atlattı yada atlattığını sandı.
Solar ellerini masaya vurarak ayağa kalktı ve sandalyesini geriye doğru itti " Şaka mı bu? Senin ne işin var burda? Ve beni nasıl buldun? Hangi yüzle çıkıyorsun birde karşıma?"
Tek nefeste bir sürü soru sormuştu.Moonbyul Solar ın dediklerine göz devirdikten sonra "Seni takip falan etmedim, seni aramadım ( bu tamamen yalandı çünkü heryerde onu aramıştı ama bir iz dahi bulamamıştı) yada senin burda olduğunu bilmiyordum. Ben çalışıp çabalayıp buraya geldim. Seninde bu grubun parçası olduğunu bilmiyordum" dedi.
Ceo ortalığın gerildiğini anladı ve hemen olaya müdahale etti " Hop kızlar ne bu tartışma önceden tanışıyordunuz heralde? " Dedi.
Solar da hemen lafa girerek 'Maalesef" dedi.Ceo masada boş olan yerine doğru yürürken Moonbyul a da yer göstermeyi ihmal etmemişti. Moonbyul ve Solar karşı karşıya oturuyorlardı birbirlerini görmek istemedikçe birbirlerinin burunlarının dibinde bitiyorlardı. Ceo masadaki dosyayı eline alıp incelemeye başladı ve konuşmaya başladı " Bakın kızlar aranızda ne geçti yada ne yaşadınız bilmiyorum ama artık siz idol olucaksınız ve konuşmanıza, hal ve hareketlerinize, giyiminize ve daha birçok şeye dikkat etmelisiniz dışarıda sizin hakkınızda yalan haber yapmak isteyen , sizi küçük düşürmek isteyen size hakaret eden insanlar olucak o yüzden lütfen iyi anlaşın ve birbirinize destek olun. Bu yüzden yurtlarda birlikte kalıcaksınız birlikte çalışacaksınız birbirinize alışacaksınız yoksa bu meslek sizin için çekilmez olabilir anlaşıldımı? " Sözünü bitirince tek tek 4 kızın da yüzüne bakarak anladıklarından emin olduktan sonra grup takı yerlerini konuşmaya başladılar. " Moonbyul sen rap ve performans pozisyonundasın , Hwasa sende bâzı yerlerde rap yaparsın ama çoğunlukla vokalsin, Solar ve Wheein sizde Vokalsiniz ama bu dans etmiyeceğiniz yada başka şeyler yapmayacağınız anlamına gelmiyo şimdi güzelce ve kavga etmeden birlikte bir yemeğe çıkın bu mânayla hem sorunlarınızı çözer ve daha iyi arkadaş olabilirsiniz " dedi ve sanki onay bekler gibi kızların yüzüne baktı kızlar da bunun bir rica olmadığını bildikleri için kafalarını salladılar ve anladıklarını belli eden mırıltılar çıkardılar.
Ceo odadan çıktıktan sonra Solar arkadaşlarına dönerek nereye gitmek istediklerini sordu Hwasa da yakınlarda iyi bir ramen dükkanı olduğunu ve hep oranın ramenini denemek istediğini söyledi Wheein de ona katıldı Solar da kafa sallayip birlikte ramen dükkanına gitmek için ayaklandı bu sırada Moonbyul ona birşey sorulmadığı için içinden kırılsada yaptığı hata yüzünden hemen onunla konuşmaya başlamalarını yada tekrar arkadaş olmalarını beklemiyordu zaten ama onunda bı fikrini alsalardı fena olmazdı. Kızlar kapıdan tam çıkarken Moonbyul un hâlâ masada oturduğunu gördüler ve ona doğru dönen Hwasa Solar ın kaş göz yapmasıyla o mâlum soruyu sorması gerektiğini anladı ve "Hadi gelmiyormusun" dedi. Moonbyul da düşüncelerinden kurtulup "Geliyorum dalmışım kusura bakmayın " dedi ve oturduğu yerden kalktı ve kapıya doğru yürüdü kızlar yürümeye başlamıştı bile Moonbyul da onları takip ederek şirket binasından çıktı.
Dükkan yakın olduğu için yürüyerek gittiler boş bir masaya geçip siparişlerini verdiler. Bu sırada Moonbyul siparişi gelene kadar lavaboya gitmek istedi ve yerinden kalktı bu sırada cebinden düşen şeyi fark etmedi ve lavaboya doğru ilerledi. Solar Moonbyul un cebinden düşeni fark etti ama çaktırmadı o gittikten hemen sonra eğilerek kutuyu eline aldı dikdörtgen şeklinde bir kutuydu bu baştan tereddüt etsede merakına yenik düşerek kapağını açtı ve içinde daha önce görmediği iğne benzeri değişik bişey duruyordu ne işe yaradığını bilmiyordu iğne üzerinde ingilizce yazdığı için hicbirsey anlamadı çünkü Soların ingilizcesi kötüydü. Bunun ne olduğunu gelince Moonbyul a sormaya karar verdi. Moonbyul işlerini halletti ve iğnesini yapmak için elini cebine attı ama iğnesi cebinde yoktu telaş yaptı çünkü onu vaktinde yapmalıydı yoksa herşey berbat olabilirdi . Hastalığını yenmek için o kadar uğraşmıştı bı yol aramıştı sonunda yurt dışında bı iğne üretildi onu belirli zamanlarda ve belirlenen saatte alması gerek ve bunu 4 sene boyunca hiç aksatmadan yapması gerekti ondan sonra tamamen kurtulabilirdi. Son 3 sene bunu vaktinde yapmıştı ve bu sene sondu ama iğne saati gelmesine rağmen iğnesi cebinde yoktu telaşla yerlere bakarak lavabodan çıktı ve masaya doğru ilerledi belki orada düşmüştür diye ama içinden dua ediyordu düştüyse de umarım görmemişlerdir diye. Masaya yaklaşınca solar in elindeki kutuyu hemen tanıdı bu onundu Solar görmüştü kesin bir ton soru sorucakti ama vakti yoktu zaman geçiyordu . Masaya hızlı adımlarla ilerleyip kutuya doğru uzandı ama solar âni bir hareketle kutuyu Moonbyul dan uzaklaştırdı onun ne işe yaradığını öğrenmek istiyordu çünkü. Moonbyul tekrar uzandı ama solar yine vermeyi reddetti. Moonbyul sinirlenmeye başlamıştı zamanı azdı ama Solar onunla oyun oynuyordu sanki. "Verirmisin şunu ona ihtiyacım var" dedi Moonbyul . Solarda " Ne bu ve ne işe yarıyor?" Dedi Moonbyul saatine baktı ve son 2 dakikası kalmıştı
M : " Sana şunu ver dedim "
S : " Vermezsem nolur? Bana bunun ne işe yaradığını anlatmazsan vermem"
Moonbyul un zamanı daraliyordu git gide nefes almakta zorlanıyordu çünkü ilacın vakti geçmek üzereydi ama solar vermekte direniyordu.
Moonbyul zorlukla "Şunu ver ilk önce vakti geçmeden yapmalıyım sonra anlatırım" dedi . Hwasa ve Wheein sessizce sanki film izler gibi bu iki kızı izliyordu. Moonbyul iyice fenalaşarak dizlerinin üzerine çöktü Solarda telaş yaptı ve hemen iğneyi verdi Moonbyul iğneyi yaptı ve kendine gelmeye başladı. Yakalanmıştı bu sır gibi sakladığı hastalığı yüzünden hayatı mahvolmuştu ve şimdi bunu anlatmak zorundaydı ama nereden başlayacağını bilmiyordu...~~THE END ~~
GÖZLERİMDEN UYKU AKIYOR RESMEN ŞUAN SAAT SABAHIN 04.30 U AMA BEN BOLUM YAZDIM.😂 UMARIM BEGENİRSİNİZ. 💗💗
Filtre yi ben yaptım nasıl olmuş.
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOONSUN(문선)💖문별이💖김용선💖 💖 JENLİSA 💖
Ficção AdolescenteMAMAMOO is coming back for you.... 💖🌙☀️🌕⭐💖 "Moonbyul ve Solar birbirlerini çok seviyordu ama Moonbyul un korktuğu birşey vardı. Onun bir hastalığı vardı ve bu yüzden Solar ın onu istememesinden korkuyordu..." "Bir insan dokunamadığı, el ele tut...