BÖLÜM~12~🌙⭐

200 14 2
                                    

"Arkadaşlar bu bölümü Moonbyul un yeni şarkısını dinleyerek yazdım şarkı M-U-H-T-E-Ş-E-M   Moonstar yine harikalar yaratmış 😍😍 lütfen MAMAMOO ya desteklerinizi esirgemeyin... LOVE YOU😘🌙⭐😘"

Solar'ın anlatımından ;

Sabah erken saate alarm kurmuştum çünkü arkadaşlarımla birlikte okula başlamadan önce eğlenmek için han nehrinin yanındaki alanda piknik yapıp oyun falan oynarız diye anlaşmıştık.

Alarmın çalmasıyla hemen yataktan kalktım tabi biraz hızlı kalkınca ayağım yorgana dolandı ve düştüm içimden sesli bir küfür savurdum daha yataktan kalkmadan çok şanslıyım kendi kendime göz devirip yerden kalktım ve yorganı yatağın üzerine fırlattım.

Çantamı ve gerekli malzemeleri dün akşamdan ayarladığım için hızlı olmama gerek yoktu zaten bende buluşma saatinden 2 saat önce ye alarm kurmuştum gerçi her şekilde her zaman ben ilk gelen oluyordum arkadaşlarım hep sonradan geliyorlar hep beni bekletiyolar neyse bende bu düşüncelerle banyoya girip suyu ılık bir şekilde ayarlayıp banyoya girdim.

Sıcak su insana iyi hissettiriyor. Ama nedense her banyoya sıcak suyun altına girip rahatladığım zaman 1.sınıfa başladığım ilk günkü kız aklıma geliyor. Acaba ona ne oldu o zamandan beri hiç görmedim bi anda bayıldı ailesi onu hemen götürdüler ama ondan sonra okula gelmedi bir daha umarım iyidir. Düşüncelerimden uzaklaşıp hızlı bir duş aldım kurulanıp çıktım banyodan.

Giyinip saate baktım daha 1 saat var harika ben bu 1 saat boyunca ne yapıcam şimdi.Telefonu çıkarıp biraz oyalandım ve tekrar saate baktığımda 30 dakika kaldığını gördüm. Bende çantamı alıp yürüyerek han nehrine gitmeye karar verdim.

Buluşma yerine ulaştım ama buluşma saatine daha 5 dakika olduğunu gördüm ve harika yine bekletilen tarafım.Beklemeye başladım onları beklerken çimenin üzerine oturdum han nehri boyunca spor yapan banklarda oturan insanları izledim. Saate baktığımda buluşma saatinden 10 dakika geçtiğini gördüm hemen Hwasa yı aradım nerde kaldıklarını ve beklemekten meyve verdiğimi ve geldiklerinde yiyebileceklerini söyledim önce kahkaha attı sonra Whein ve diğerleri ile birlikte geldiklerini ve çok az bı yol kaldığını söyledi. Bende çok olmalarını yoksa eve geri gideceğimi söyledim ve telefonu kapattım.

Spor yapanları izlerken bisiklet süren   kız dikkatimi çekti kendi halinde kulağında kulaklık ağzını hareket ettirerek bisiklet sürüyordu büyük ihtimalle ya birisiyle konuşuyor yada dinlediği şarkıya eşlik ediyor diye geçti içimden. Arada bir gülümsüyor du aah ne kadar da güzel gülüyor güldüğü zaman elmacık kemikleri nin yukarda olduğundan oluşan o harika manzara ne diyorum ben kendine gel Solar önüne dön . Tam kendi içimde savaş verirken kafama gelen topla kendime geldim. Bizim klasik Hwasa topu hemen elime alıp peşinden koşmaya başladım diğerlerine çantalarını yerlerine koyup kahkaha atarak bizi izliyorlardı.

Tam topu Hwasa'nın kafasına attım derken aşşağıya eğilmesiyle top az önce izlediğim bisiklet süren kıza çarptı ve oda yere düştü. Kahretmesin tamam onu gördüğümde tanışmak istemiştim ama hiç böyle bir tanışma olmasını hayal etmemiştim.Hemen yanına gittim ve özür diledim yerden kalkmasına yardım etmek için elimi uzattım ama kendi ayağa kalktı buna biraz üzülsemde  kız haklı tabi seni düşürüp yaralayan birine hemen yakın davranamazsın. Tekrar tekrar özür diledim bı anda olduğunu ve topu arkadaşıma atmak istediğimi söyledim ona önemli olmadığını söyledi. Bisikletini aldı tam giderken ona özür dilemek bâbında kahve içmek istediğimi söyledim ve kabul etti ve o güzel gülümsemesini yaptı o an nedense kalbim yerinden çıkıcakmış gibi atmaya başladı noluyo buna şimdi. Hemen arkadaşlarımın yanına gidip onlara kısaca olanları anlattım ve onunla kahve içeceğimi söyledim ve çantamı alıp hemen yanına gittim beraber yürümeye başladık.

Hâlâ adını bilmediğimi farkettim ve adını öğrenmek için ilk kendimi tanıtmam gerektiği için elimi uzatıp adımı söyledim ve tanistigima memnun oldugumu söyledim.Elimi tutmadı  bu nedense beni yine üzmüştü . Ben düşüncelere dalmışken Moon dedi efendim dedim çünkü duymamıştım adım MOONBYUL dedi ne güzel adı var diye düşündüm sonra onun adıyla benim adımın uyumlu olması hoşuma gitti o Ay ben Güneş sonra aklıma gelen şeyle ona dönüp temas etmekten hoslanmiyorsun herlade dedim sonra o güzel gülümsemesi soldu sorduguma pişman oldum hemen özür diledim. Oda önemli olmadığını ve küçük bir rahatsızlığı olduğu için temas etmediğini söyledi.

Kafeye girip boş bı masaya oturduk ve  sipariş leri verdik bir yandan konuşup bir yandan da sipariş ettiklerimizi yedik çok güzel vakit geçiriyorduk ve onunda bizim okula geleceğini söyledi çok mutlu olmuştum daha fazla vakit geçirme imkanımız vardı bu sayede sonra telefonu çaldı arayan annesiymis ve konuştu tanı haber vermediği için ve biraz geciktigi için annesi telaşlanmış bı arkadaşla oturuyorum derken öyle güzel gülüyorduki nedense arkadaş dediginde az da olsa üzülmüştüm ama nedenini bilmiyorum. Kafeden çıktık birbirimize veda ettik çünkü evlerimiz farklı yerlerdeydi.
Ve ben nedense okuldan hoşlanmam ama o günden sonra okula gitmeyi iple çekiyorum....

*
*
*
*

****

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
 MOONSUN(문선)💖문별이💖김용선💖 💖  JENLİSA 💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin