~Flashback~
İçeri girdiğimde odanın ışığı kapalıydı herlade oda arkadaşım uyudu diye düşündüm mutfağa gidip bir bardak su aldım cafe den beri yürüdüğümüz için çok susamıştım elimde bardakla içeri geçtim ve gördüğüm manzarayla elimdeki bardağı elimden düşürüp refleks olarak hemen gözlerimi kapatıp arkama döndüm çünkü Solar'ı banyo kapısının önünde yarı çıplak bir biçimde görmeyi beklemiyordum.
~Flashback sonu~
Gözlerim kapalı bir şekilde ona odamda ne işin var hemde bu halde dedim . E doğal olarak oda üzerine bişeyler giyinmeye çalışarak burası benimde odam dedi. Ve o an anladım kaç gündür tanışamadığım oda arkadaşımın Solar olduğunu onun oda arkadaşım olması ister istemez gülümsememe neden oldu ama banyo kapısının önünde üstünde sadece iç çamaşırları olan görüntüsü aklıma gelince gülümsemem soldu ve yanaklarımın yandığını hissettim kesin domates gibi olmuşlardır diye düşündüm acayip bı şekilde utanmıştım. O hâlâ giyinmeye çalışırken bende ona bakmamaya dikkat ederek bu akşam arkadaşımda kalıcaktım unutmuşum diyip çıktım odadan . Odadan çıkınca derin bı nefes aldım kalbim neden bu kadar hızlı atıyor sanki yerinden çıkacak gibi sonra ne yapmam gerektiğini düşündüm Solar a bu akşam arkadaşımda kalacağımı söyledim ama bu tamamen bı yalandı çünkü onu o halde görünce telaş yaptım ve odadan kaçmanın en iyi yolunun bu olduğunu düşündüm . Kapının önünde biraz daha durarak düşündüm ve kuzenimin odasına gidebileceğimi düşündüm .
Odanın önüne gelince derin bir nefes alıp kapıyı tıkladım ve açmasını bekledim. Bu süre içinde ona neden burda olduğum ile ilgili biseyler bulmaya çalıştım . Kapı biraz geç açıldı uyuya kaldı heralde diye düşünmüştüm ama meğerse canım kuzenim başka işlerle meşgul muş.
Altında bir şort ve üzerinde sıfır kollu vardı kapı çalınca aceleyle giyilmiş olduğu belliydi çünkü ters giymiş 😂.
Tabi durumu anlayip ona da yalan söylemek zorunda kaldım. Ve düşündüm bu akşam olanlarda ne bı yandan Solar bı yandan kuzenim . Sonra düşündüm nereye gidebileceğimi eğer bı yer bulamazsam mecbur odaya geri dönmek zorunda kalıcaktım ki odaya geri dönemem en azından bu akşamlık.Sonra aklıma Jennie ve Lisa geldi bende tekrar odamın kapısına geldim çünkü odalarımız karşılıklı . Tekrar derin bı nefes alıp ve onların müsait olduğunu umarak kapıyı tıkladım . Kapıyı Lisa açtı bende bu akşamlık onlarda kalabilir miyim diye sordum ve kabul etti . İçeriye girdik Jennie yatağına uzanmış televizyona bakıyordu o yöne baktığımda film izlediklerini gördüm . Hala televiyona bakarken Lisa ya kimin geldiğini sordu . Lisa da "Moonbyul geldi ve bu akşam burada kalabilir miyim diye sordu bende tamam dedim senin için bı sorun olurmu?" dedi. Jennie de hemen kapı tarafına yani bize doğru bakıp "Ne sorun olcak istediği kadar kalabilir tabiki de benimde canım sıkılıyordu Lisa sen yiyecek bir şeyler hazırla bende güzel bir film seçiyim izleyelim " dedi. İnsanın böyle harika arkadaşlarının olması ne güzel bı duygu diye düşündüm . Çünkü kuzenim dışında kimseyle oturup (yani arkadaş manasında ) film izlememiştim.
Lisa mutfağa girdi ve kaselere cips falan koymaya başladı Jennie de film seçiyordu bende yapabileceğim birşey varmı diye sordum Jennie yok otur sen dedi bende olmaz öyle hem sizi rahatsız ettim yardımcı oluyim bâri dedim Lisa da mutfaktan beri o zaman dolaptan içecek birşeyler çıkart dedi bende mutfaha yönelip buzdolabından üçümüz için 3 tane kola çıkardım ve alıp içeriğe jennie nin yanına gidip sehpa tarzı küçük masanın üzerine koydum. Jennie çok güzel bı zombie filmi seçmişti korkarsan başka bişey izleyelim dedi bende yok kalsın bende bu tarz izliyorum dedim.(aksiyon,macera, bilim kurgu ve fantastik filmleri izlemeyi severim😂) Lisada içerden 2 kase cips ile geldi biri bana diğeri de onlar için çünkü maalesef onlara temas etmemem gerekli yanlışlıkla bile olsa benim için hiç iyi olmaz çünkü alerji ilacımı odamda bıraktım.
Hep beraber yere minderlerin üzerine oturduk benim ve kızların arasında az bi mesafe bırakacak şekilde oturduk herkes içecek ve cipslerini aldı önüne jennie de filmi başlattı ve izlemeye başladık.
Bölüm sonu
Bu arada Solar solo albüm çıkardı.
Lütfen mamamoo ve solar a desteklerinizi eksik etmeyin .
Love you güya😘😍❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOONSUN(문선)💖문별이💖김용선💖 💖 JENLİSA 💖
Teen FictionMAMAMOO is coming back for you.... 💖🌙☀️🌕⭐💖 "Moonbyul ve Solar birbirlerini çok seviyordu ama Moonbyul un korktuğu birşey vardı. Onun bir hastalığı vardı ve bu yüzden Solar ın onu istememesinden korkuyordu..." "Bir insan dokunamadığı, el ele tut...