BÖLÜM~13~💙

169 13 15
                                    

Solar ın ağzından;

İşte o gün gelip çatmıştı okul günü çok heyecanlıydım arkadaşlarımla tekrar buluşacağım için ve tabikide onu tekrar görecegim için.

Herşeyin hazırdı sadece çantamı ve valizimi arabaya yerleştirmek kalmıştı bugün biraz geç kalmıştım çünkü gece heyecandan uyuyamamıştım o yüzdende sabah kalkamamıştım.

Arabaya bindim ve babamın da gelmesi için kornaya bastım tamam ben uyuyakaldim da geç kaldım sen neden geç kalıyorsun baba yaaa.

Babam kapıyı açtı ve koltuğa oturdu arabayı çalıştırıp sürmeye başladı .
Okula az bı mesafe kalmıştı ve nedense kalbim hızlı atıyordu bu çok galip çünkü daha önce beni kesseler okula gelmem ama şuan herşey farklı.

Okulun kapısına gelince babama sarıldım ve yanağına kocaman bı öpücük kondurdum. Arabadan indim ve bagaj dan valizimi ve çantamı aldım. Wheein ve Hwasa beni kapıda bekliyordu. Çantamı Hwasa ya verip valizimide alıp odama doğru ilerledik.

Yolda müdire hanım ile karşılaştık . Bize selam verdi ve odamda artık tek başıma kalmıyacağımı yeni gelen öğrenciyi başka yer olmadığı için benin yanıma verdiklerini ve iyi geçinmemi falan söyledi bende başımla onaylayıp yanından ayrıldık odama doğru ilerledik.

Odamın kapısına gelince kapıyı tıkladım içerden ses gelmeyince kapıyı açıp içeri girdim . Odada kimse yokdu ama güzel dekore edilmişti daha önce odayı böyle görmemiştim. Dolabın üzerindeki liste dikkatimi çekmişti listeye göz gezdirdim.

Aslına bakarsaniz liste de yazan şeyler biraz sinirimi bozmuştu. Sanki kendi mülkü gibi birde liste hazırlamış hanfendi düşüncelerimi bir kenara bırakıp valizimi odaya bırakıp çıktım odadan kızlarla buluşup biraz zaman geçirmek istiyordum çok özledim onları.

Gece'ye kadar Wheein ve Hwasa nın odasında takılmıştık artık uyukum geldiği için kendi odama gitmek için onların odasından ayrıldım onların odaları bir kaç aşşağıdaydı merdivenlerden yukarı çıktım ve direk odanın kapısını açıp içeri girdim. Oda arkadaşım çoktan uyumuştu bende güzelce bı duş alıp yattım .

Kalktığımda oda arkadaşım ın yatağımda olmadığını fark ettim banyodan ses geliyordu demek ki banyo yapıyordu üzerimi değiştirip hemen kızların yanına gitmek için çıktım odadan  ve oda arkadaşım la bir türlü tanışamadık diye geçirdim içimden .

Tüm gün onu aradım okulda ama bulamadım sonra kantine indik kızlarla bı masada oturmuş hem sohbet ediyorduk hemde bişeyler yiyorduk sonra onu gördüm yanında bı kızla kantine girdi dikkatli bı sekilde bakınca bu kızın okulun popüler kızlarından olan Krystal olduğunu gördüm beraber kantin sırasının önene geldiler gülerek bişeyler konuşuyorlardı. İçimde istemsizce bi öfke oluştu o kıza karşı .

Moonbyul bı masaya oturdu ve Krystal denen kızı beklemeye başladı bir süre sonra Krystal elinde yemek tepsisiyle geldi ve masaya oturdu. Beraber gülerek sohbet ediyorlardı sinirlenmiştim ama nedenini bilmiyorum o şekilde onlara bakarken Moonbyul bı anda bana doğru döndü ve beni onlara bakarken yakaladı o an ne yapacağımı şaşırdım onlara bakarken beni yakalamıştı üstelik neden olduğunu bilmediğim sinirli bir şekilde bakarken yakaladı nedenini sorarsa ne cevap vericem daha ben bile nedenini bilmiyorum.

İstemsizce ayağa kalktım o an kızlara sınıfa gittiğimi söyleyip kantinin kapısına doğru yürüdüm kapı kulpunu tuttum ve arkamı döndüm ona tekrar baktığımda hâlâ bana baktığını gördüm önüme dönüp kantinden çıktım ve hızlı adımlarla sınıfa çıkıp sırama oturdum...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
HAPPY MOONSUN DAY

mutlu moonsun günleri moonsun shipperleri.( Biraz saçma bı cümle oldu 🤣🤣)

( Biraz saçma bı cümle oldu 🤣🤣)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
 MOONSUN(문선)💖문별이💖김용선💖 💖  JENLİSA 💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin