Han Nehrine yaklaşmıştım. Gözlerimle onu arıyordum ve işte orda bir banka oturmuş beni bekliyordu . Yanına gittim ve ona seslendim
"KRYSTAL"
"Ah sonunda gelebildin Byul-i beklemekten ağaç oldum resmen "
"Kusura bakma geciktim eee ilk önce ne yapıyoruz yemek mi yiyelim yoksa alış veriş mi yapalım "
"Hm bence ilk önce bir şeyler yiyelim sonra alış veriş yaparız ordan karaokede eğlenip eve geçeriz ne dersin ? "
"Bence de harika bir fikir her zaman güzel planlar yapiyosun "
"Amber olmasa bana yürüdüğünü düşünücem kuzen "
"Yok kız tanrı korusun hem sen benim kuzenimsin bizde kuzen yan bakmak olmaz hihi"
"Hadi alış veriş merkezinde biseyler yiyelim hım seç bakalım ne yemek istersin Hamburger mi Pizza mı?"
"Hmm karar vermek zor ama bu sefer hamburger yiyelim geçen sefer pizza yemiştik"
"Tamam öyleyse gidelim"
Oturduğu banktan kalktık ve alış veriş merkezine geldik direk en üst kata çıkıp Burger king e girdik siparislerimizi verip beklemeya başladık . Adımı söyleyip siparislerimizin hazır olduklarını söylediklerinde almak için ayağa kalkıp tezgahın önüne geçip tepsileri aldım ve masaya KRYSTAL ın yayına döndüm . Yemeğimizi yedik güzelce alış verisimizi yaptık oradan alış veriş merkezine yakın olan karaokeye gittik. Odalardan birinin önünden geçerken bı şarkı duydum çok güzel bir sesi vardı benim dinlemeyi sevdiğim şarkıyı söylüyor du ben dalmış bir şekilde o şarkısı dinlerken KRYSTAL yanıma gelip yüzümün önünde ellerini sallayarak ve gülerek bana bakıyordu sanki transtan çıkmış gibi ona baktım ve ne! der gibi omzumu kaldirdim oda "hadi akşam oldu biraz eğlenip eve gitmemiz lazım " dedi bende tamam diyip onu takip ettim . Saat 22.00 olmuştu ve çok yorulmuştuk şoförü çağırıp eve geldik bilgisayardan güzel bir film açıp izledik film bittikten sonra yatıp uyuduk.
*
*
*
*
*
*
*
MOONBYUL un karaokede duyduğu ve sevdiğini söylediği şarkı bende çok seviyorum umarım sizde seversiniz 🖤💖🖤💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOONSUN(문선)💖문별이💖김용선💖 💖 JENLİSA 💖
Teen FictionMAMAMOO is coming back for you.... 💖🌙☀️🌕⭐💖 "Moonbyul ve Solar birbirlerini çok seviyordu ama Moonbyul un korktuğu birşey vardı. Onun bir hastalığı vardı ve bu yüzden Solar ın onu istememesinden korkuyordu..." "Bir insan dokunamadığı, el ele tut...