Moonbyul'un ağzından ;
Solar a bakmamla bı telaslandi sanki bıanda ayağa kalktı arkadaşlarına biseyler söyleyip kantinden çıktı. Aklım karıştı neden bize doğru daha doğrusu Krystal e sinirli bir şekilde bakıyordu o gördüğüm zaman sormalıydım bu soruyu.
Beraber kantinden çıktık ve sınıflarımızın bulunduğu kata çıktık bizim sınıfın kapısına gelince vedalaştık o kendi sınıfına geçti bende kendi sınıfıma girdim Solar kendi sırasında oturmuş düşünceli bir hâli vardı bende ona yaklaştım yanına gelince yüzüne doğru eğilip sırama geçebilirmiyim dedim oda bian bunu dememi beklemiyormuş gibi "Haa!"dedi. Gülümsedim o anki yüz ifadesi o kadar tatlıydıki yanakları tam ısırmalık ne düşünüyorum ben.
Hemen Solar'a az önce dediğim soruyu tekrarladım ve oda yerinden kalkarak bana yer verdi bende kendi sırama oturdum ve ders için gerekli şeyleri hazırladım.Okulun bittiğini gösteren zil de çalmıştı herkes sınıflardan resmen koşarak çıkıyorlardı bu kadar mı nefret ediyorlar okuldan hemde bugün okulun ilk günü neyse aklımda deli sorular...
Sınıfın kapısında Jennie,Lisa ve Krystal beni bekliyorlardı beraber yurda dönecektik. Ben yanlarına gidince biryerlerde oturma planları yapıyorlardı tabi birbirlerini daha önceden tanıdıkları için arkadaşlardı buda benim hoşuma gitmişti arkadaş çevrem gittikçe genişliyordu. Bi kafede oturmayı planladıklarında banada uyup uymadığını sordular benim için sorun olmayacağını söyledim ve beraber okulun bahçesinden çıkıp okula yakın olan güzel bir kafeye gittik.
Yolda yürürken herkes birbirlerinin koluna giriyodu bense yanlarında yürüyordum sadece bu hep içimde bı burukluk olarak kalıcak herkes sevdiği kişilerle temas ederken birbirlerine sarılırken, öperken ben sadece uzaktan onları izliyordum. Anne ve babamı bile hiç öpemedim onlara hiç sarılamadım o malum günden beri...
Krystal yüzümdeki ifadeden anlamış olucakki neyim olduğunu sordu bende bişey yok diyip geçiştirdim ama pekte inanmışa benzemiyordu.
Kafeye geldiğimizde güzel bı yerdi teması çok güzel kedi kafe. Ne kadar insanlara temas edemesemde hayvanlara temas etmemde sıkıntı yoktu o yüzden hayvanları çok seviyorum gerçi normalde de seviyodum ama bu durumdan ötürü daha da çok seviyorum ☺️.
Boş bı masa bulup oturduk garson geldi ve siparişlerimizi aldı bende kedileri sevmekle meşguldüm.Arada kızların konuşmasına katılıyordum burda canlı müzik olmasından falan bahsettiler bu hoşuma gitmişti müziği çok seviyorum gerçi kim sevmez ki ama ben çoğunlukla evde odamda kendi çapımda rap yapıyodum bu zamana kadar pek duyan yok birtek Krystal duymuştur beni şarkı söylerken oda karaoke ye gittiğimizde.
Siparişlerimiz geldi sohbet ederken iyice dalmışız Krystal bana oda arkadaşımın nasıl biri olduğunu ve uyum sağlayabildimmi diye sordu bende ona daha oda arkadaşımla tanışmadığımı ve sabah olanları kısaca anlattım ve o ses kulaklarımda yankılandı. Bu.. bu o ses yani okula gelmeden önce Krystal le beraber gittiğimiz karaoke de duyduğum beni büyüleyen ses o kadar harika ki ...
Sahneye baktığımda ise onu görmemle gözlerim fal taşı gibi açıldı bu oydu gerçekten o büyüleyici sesin sahibi oydu.*
*
*
*"Bu fotoya düşmeyen de ne biliyim..."
*
*
*
*
*
*
Bana şarkı önerebilir misiniz lütfen 🙏 diğer bölümde paylaşmam için ( o malum kişinin söylemesi için güzel ve anlamlı bir şarkı ) size güveniyorum okuyucularım. Aklımda bı şarkı yok....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOONSUN(문선)💖문별이💖김용선💖 💖 JENLİSA 💖
Teen FictionMAMAMOO is coming back for you.... 💖🌙☀️🌕⭐💖 "Moonbyul ve Solar birbirlerini çok seviyordu ama Moonbyul un korktuğu birşey vardı. Onun bir hastalığı vardı ve bu yüzden Solar ın onu istememesinden korkuyordu..." "Bir insan dokunamadığı, el ele tut...