BÖLÜM~2~

415 23 3
                                    

Evin önüne geldiğimiz de babam düğmeye bastı ve evin bahçe kapısı açılmaya başladı.
Babam arabayı evin girişine doğru sürdü ve kapının önünde durdu. Sonra arabadan indik babam görevlilere arabayı garaja götürmelerini söyledi ama önce bagajdaki malzemeleri salona getirmelerini istedi.

Babam büyük bir şirketin başkanı olduğu için evimiz bâyâ büyüktü bunun için hizmetliler vardı .
Görevliler malzemeleri salona bırakıp görev yerlerine döndüler çünkü bundan sonra onları hizmetliler alıp yıkıyacaktı sonuçta hastanede kullanmıştım yıkanmaları gerekiyordu.

Bende hemen odama çıkıp kendime ait olan banyoya girip duş aldım ve üzerime siyah pantolon siyah t-shirt giydim saçlarımı at kuyruğu yapıp aşşağıya anne ve babamın yanına indim çünkü olup biteni öğrenmem gerekliydi. Tam merdivenlerden indim salona giderken bir hizmetli beni durdurup bana bir bileklik verdi kıyafetlerimin arasından çıkmış .
Ama bu bilekliği daha önce hiç görmemiştim çünkü benim değildi heralde o gün yanlışlıkla birinin bilekliği benim kıyafetime takılmıştı .
Üzerinde de bir yazı vardı bende hizmetliden ne yazdığını okumasını istedim .

"Yongsun(SOLAR)" galiba sahibinin adıdır diye düşündüm . Ama kimdi bu Solar ve ben ona bilekligini nasıl geri vericektim.

Hemen bilekliği cebime koyup anne ve babamın yanına gittim.Kendi aralarında konuşuyorlardı ve ben gelince sustular .

(M) "Noldu neden ben gelince sustunuz."

(ANNEM) "Bişey yok kızım iş hakkında konuşuyorduk " dedi
Babamda anneme bakıp

(BABAM) "Ona herşeyi anlatmalıyız hayatım " dedi üzülerek .

"Noldu neyi anlatıcaksınız "dedim telaştan çünkü çok önemli olduğu belliydi . Babam bana dönerek " kızım senin bı rahatsızlığın var daha doğrusu alerjin yani nasıl desem bı çeşit hastalık tam olarak bizde bilmiyoruz ve doktorlarda bilmiyor çünkü bu ilk defa başlarına geliyormuş " dediğin de merak etmiştim anne ve babamı bu kadar endiselendirecek kadar önemlimiydi bu hastalık . Belki de okulun ilk günü bayılmam da bu hastalık  yüzündendi.

Ben 6 yaşıma gelene kadar yurt dışında yaşadık ama 7 yaşına girmeme 3 ay kala  babamın işleri nedeniyle Kore'ye taşındık . İlk kez okula gidicektim çok heyecanliydim.
Okula gittigim zaman orası çok kalabalıktı çok çocuk vardı benim yaşımda ilk defa arkadaşlarım olucakti heyecanlanmıştım . Çünkü hiç arkadaşım yoktu. Yurt dışındayken evin bahçesinden dışarı hiç cikmazdim hep bahcede oynardim . Eve bazen anne ve babamın iş arkadaşları gelirdi ama onların benimle oyun oynayacak çocukları yoktu o yüzden hep yanlızdım. O yüzden okula gidip bir sürü arkadaş edinmek istiyodum.

Ama o gün en mutlu günüm olması gerekirken gözlerimi hastanede açmıştım çok kötü bir gündü .

Bende merak ettim bu kadar kötü ne hastalığı olabilirdiki...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
~~~BÖLÜM SONU~~~

MERHABA ARKADAŞLAR MOONBYUL UN HASTALIĞI HAKKİNDA DİGER BOLUMDE BİLGİ VERECEĞİM .
SİZİN Bİ TAHMİNİNİZ VARMİ ACABA MOONBYUL UN BU KADAR KOTU NE HASTALIĞI OLABİLİR YORUMLARA YAZMAYİ UNUTMAYİN VE LUTFEN VOTE VERİN...
BY

 MOONSUN(문선)💖문별이💖김용선💖 💖  JENLİSA 💖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin