16~ Ου ερωτευτείς το κρας της κολλητής

387 51 3
                                    

Bebé yo te boté y te boté

(se fash to akouw apo to prwi xwris na kserw ton logo lol)

Apla enjoy to chapter

;)

~~~

<<Λοιπον, τι θελεις να πιεις;>> με ρωταει ο Κριστιαν αφου πεταξει το μπουφαν του πανω στον καναπε.

<<Μμμ με τι θα μεθυσω πιο ευκολα;>> τον κοιταζω πονηρα ενω καθομαι στον καναπε.

Τι φαση;

Παιζει ο τυπας να εχει μπολικο χρημα, γιατι αλλιως δεν εξηγειται το τεραστιο σαλονι με τηλεοραση πλασμα 62' (δν ξερω αν υπαρχει τετοια ομγ) και χαλακι απο τριχωμα πραγματικης αρκουδας.

<<Αστο πανω μου>> φωναζει και γελαω ενα βγαζω τα παπουτσια μου. Θελω τοσο πολυ να εξερευνησω το σπιτι του αλλα χευ ακομη δεν μπηκα μεσα, ας περασει πρωτα λιγη ωριτσα. <<Ετοιμοοο>> ερχεται προς το μερος μου και αφηνει το ποτο μου πανω στο γυαλινο τραπεζακι.

<<Γτφ, τι εχει μεσα;>> το παιρνω στα χερια μου εκπληκτη και το κοιταω απο πανω μεχρι κατω. (ΟΚ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΟ  Ω ΠΡΟΣΤΥΧΑΝΤΖΕΣ)

<<Ενα δικο μου μιξ, μωρο>> μου κλεινει το ματι κανοντας με να λιωσω στα πατωματα. Καθεται διπλα μου αφηνοντας και το δικο του ποτηρι στο τραπεζι. <<Ελα εδω>> μουρμουριζει και ριχνομαι στην αγκαλια του.

<<Μου ελειψες>> ψιθυριζω ενω εχω χωμενη τη μουσουδα μου στο υπεροχο σακακι του που μυριζει μχμμμμ... Κριστιαν...

<<Και εμενα, μου λειπεις συνεχεια>> γουργουριζει φιλωντας τα μαλλια μου και ωω κρατιεμαι να μην το ξεσκισω το πουκαμισο. <<Πριν, καθως ερχομασταν σκεφτηκα κατι>> συνεχιζει και σηκωνω το κεφαλι μου για να αντικρισω αυτα τα υπεροχοτελειοαπιστευτα πρασινα ματακια του.

<<Τι ακριβως;>>

<<Να... να το πουμε στη Λιλυ>> λεει σιγανα και κοκκαλωνω.

<<Τι να πουμε ακριβως στη Λιλυ;>> ρωταω σε περιπτωση που παρεξηγησα αυτο που ειπε.

Δεν μπορει να εννοει...;

<<Τη σχεση μας, Λορα>> μου επεξηγει λες και οντως χρειαζοταν εξηγηση.

Απομακρυνομαι και ανακαθομαι διπλα του. <<Δεν το εννοεις ετσι;>>

<<Φυσικα και το εννοω, μωρο μου>> πινει μια γουλια απο το ποτο του ενω εγω τον κοιταζω συνοφριωμενη.

BodyguardWo Geschichten leben. Entdecke jetzt