21~ Ε ψιτ, παιδαρε;

314 40 14
                                    

<<Δεν χρειαζεται να λες συγνωμη. Καταλαβαινω>> σηκωνεται ορθιος και κανει να φυγει αλλα σταματαει. Γυριζει και με κοιταζει. <<Ποτε τον ερωτευτηκες;>>

Ανοιγοκλεινω τα ματια μου. <<Ποιον;>>

<<Τον Κριστιαν, Λορα. Ποτε τον ερωτευτηκες;>>

~~~

Οριστε;

Τον κοιταζω με γουρλωμενα ματια. Πως ειναι δυνατον να το ξερει...;

<<Τι λες Κειλεμπ;>> προσπαθω να μη δειξω την εκπληξη μου αν και χμ μαλλον εχω αποτυχει.

<<Οντως τωρα Λορα;>> στεκεται μπροστα μου με σταυρωμενα χερια. <<Ακομη και τωρα δεν σκοπευεις να πεις την αληθεια;>> η φωνη του ειναι γεματη ειρωνια και αποτομα καταλαβαινω οτι υπαρχει μια μικρη περιπτωση να ξερει για εμενα και τον Κριστιαν.

ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΜΙΚΡΗ;

<<Δ-δεν καταλαβαινω τι λες>> αρπαζω βιαστικα την τσαντα και τον καφε μου και βαζω τα γυαλια ηλιου μου. <<Πρεπει να φυγω εχω... εχω να παω σπιτι>> λεω αποφευγοντας να κοιταξω το προσωπο του.

Πριν προλαβω να κανω ενα ακομη βημα νιωθω να τυλιγεται το χερι του σφιχτα γυρω απο τον αγκωνα μου. <<Ποσο καιρο με κοροιδευεις;>> ρωταει εξαγριωμενος και βλεπω στα ματια του ποσο θυμωμενος ειναι.

Για να πω την αληθεια, πρωτη φορα τον βλεπω θυμωμενο. Και με φοβιζει λιγακι.

<<Ασε με, με πονας Κειλεμπ>> του λεω και προσπαθω ματαια να παρω το χερι μου.

<<Ποσο καιρο πηδιεσαι μαζι του, γαμω;>> λεει και το χερι μου αυτοματα ακουμπαει με δυναμη το μαγουλο του. Ειναι η πρωτη φορα που χαστουκιζω καποιον τοσο δυνατα.

<<Αι στο διαολο, Κειλεμπ>> γυρναω με στυλ ντιβας και αγνοωντας σχεδον ολους οσους βρισκοταν εκει και που μας κοιτουσαν με το στομα ανοιχτο, περπαταω γρηγορα και βγαινω εξω απο το μαγαζι.

Πριν προλαβω να σκεφτω οτιδηποτε αλλο βγαζω το κινητο απο την τσαντα μου και πληκτρολογω αμεσως τον αριθμο αυτου που χρειαζομαι.

<<Παρακαλω;>>

<<Ελα να με παρεις>> κλαψουριζω και κοιταζω πισω μου σε περιπτωση που ηλιθιος βγηκε μαζι μου.

BodyguardWo Geschichten leben. Entdecke jetzt