18~ Επετειος

361 53 4
                                    


Ντριιιιν

Ντριιιιιιιιιιιν.

Ω ελα τωρα, σταματα να χτυπας.

Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν.

Σηκωνω το χερι μου και με μια αποτομη κινηση το ριχνω κατω. Εσπασε; Ουπσι.

Ξαπλωνω απο την αλλη πλευρα και ξανακλεινω τα ματια μου.

Αν δεν με ειχε βασανισει χθες η Λιλυ μεχρι τις 4 το πρωι δειχνοντας μου ολα τα σαμπουαν και τις κρεμες που ειχε βρει σε προσφορα απο το body shop, θα ειχα κοιμηθει νωρις και θα ειχα ευχαριστηθει τον υπνακο μου.

Αλλα Οχι.

ΟΧΙΙΙΙΙ.

Εκει, με βασανιζε και μολις εκλεινα τα ματια μου επαιρνε ενα πραγματακι που κανει τρελο θορυβο και μου το εβαζε διπλα στο αφτι για να ξυπνησω.

Ωραια φιλη!

<<ΛΟΡΑ ΞΥΠΝΑ ΑΜΕΣΩΣ ΕΧΕΙΣ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ VOGUE ΣΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ>> ακουω τη φωνη της και μουγκριζω αγανακτισμενη.

Τελεια, με μαυρους κυκλους θα παω στο περιοδικο σημερα.

Ο Ριτσι κλοτσιδων θα με διωξει.

Σκεπαζομαι περισσοτερο με το παπλωμα μου ως ενδειξη οτι δεν θελω ποτε να σηκωθω απο το κρεβατι και τελικα ανοιγω τα πονεμενα μου ματια.

Ωπ κατσε!

Ποσο του μηνος εχουμε σημερα;

Μη μου πεις...

Αρπαζω με βιαστικες κινησεις το κινητο μου και παω στο ημερολογιο.

Ω σκατα!

Ω ΣΚΑΤΑ!

Σημερα κλεινουμε ενα μηνα με τον Κριστιαν.

Χριστε μου!

Πεταγομαι απο το κρεβατι και πηγαινω στο μπανιο οσο πιο γρηγορα μπορω. Με προχειρους περιπλοκους υπολογισμους, ο Κριστιαν θα ειναι εδω σε 10 λεπτα!

Τι προλαβαινω να κανω μεσα σε 10 λεπτα;

Τιποτα, προφανως. Αν σηκωνοσουν οταν χτυπησε για πρωτη φορα το ξυπνητηρι σου, ισως και να προλαβαινες να κανεις μια φυσιολογικη και υπεροχη εμφανιση, ηλιθια. Ε ηλιθια.

Πφστ, υποσεινηδητο απλα σκασε.

Θα προλαβω!

Μεσα σε 4 λεπτα εκανα ενα παγωμενο ντουζ, βγηκα και αρχισα σαν τρελη να ψαχνω να βρω τα ρουχα που ειχα βγαλε χθες το βραδυ και τα ειχα πεταξει μεσα στην ντουλαπα. Φορεσα παπουτσια, βαφτηκα οσο το δυνατον πιο ελαφρια και εκατσα λαχανιασμενη στο κρεβατι.

BodyguardDonde viven las historias. Descúbrelo ahora