19~ Υπερβολικά σέξυ

373 45 0
                                    



Ποσα δισεκατομαμιρια χρονια εκει να ανεβασει εντω κεφαλαιο η σενιορα Ρια λα Μπυρονι;

~~~

<<Τελευταιο κλικ Λορα, εισαι φανταστικη. Συνεχισε ετσι>> φωναζει ο Τσειν και χαμογελαω ασυναισθητα. Ηξερα οτι θα επρεπε να φωτογραφηθω με εσωρουχα και ημουν φουλ ενθουσιασμενη.

Τα εσωρουχα ειναι το στοιχειο μου!

<<ΦΙΛΗ ΕΙΣΑΙ ΦΟΥΛ ΣΕΞΥ>> φωναζει και ξεσπαω σε γελια.

<<Το χουμε;>> ρωταω και ξεφυσαω κουρασμενη.<<Με εχετε στησει 2μιση ωρες εδω, πονανε τα ποδια μουυυ>> νιαουριζω και κοιταω την φωτογραφο.

<<Τελειωσαμε Λορα. Ησουν για ακομη μια φορα εκπληκτικη>> ερχεται η Τσεστερ, η φωτογραφος, και απλωνει το χερι της προς το μερος μου. <<Η αρχισυντακτρια της Vogue θα μας παρακαλαει για μια ακομη τετοια συνεργασια>>

Της δινω το χερι μου χαμογελαστη. <<Το ελπιζω>> της κλεινω το ματι και γελαει ενω εγω αρπαζω ενα μπουρνουζι και πηγαινω προς το μερος του Τσειν.

<<Νταξ ζηλευω τη σωματαρα σου, γκουρλ>> μου αφηνει δυο πεταχτα φιλια και τον αγκαλιαζω. <<Ο Ριτσι περασε πριν λιγο και εμεινε αφωνος με το αποτελεσμα σου κουκλα. Περιμενε μεγαλες δουλειες στο μελλον>> λεει υπερβολικα χαρουμενος και αστραφτουν τα ματια του.

Θα ορκιζομουν οτι για ενα δευτερολεπτο η κορη του ματιου του αλλαξε στο σχημα του ευρω.

<<Ειδες... ειδες πουθενα τον Κριστιαν;>> ρωταω και καλα αφηρημενη και με κοιταζει πονηρα.

<<Εδω ηταν, νομιζω ειπε οτι παει να παρει ενα καφε απο το κυλικειο>> μουρμουριζει και μασαει την τσιχλα του εντονα. <<Πως παει το πραγμα με το μωρο;>>

<<Σκασε βλαμμενε>> του κλεινω κυριολεκτικα το στομα με το χερι μου και τον τραβαω να παμε μαζι προς το καμαρινι μου. Φτανουμε και κλεινω πισω μας την πορτα. <<Αν το μαθει κανεις και φταις εσυ, θα σε σφαξω ζωντανο>> τον απειλω και σηκωνει τα χερια του.

<<Σορυ σορυ. Λεγε τωρα, υπαρχει σασπενς;>> ξαπλωνει στον καναπε σαν την γοργονα της Κοπενχαγης.

<<Σημερα κλεινουμε ενα μηνα>> ανακοινωνω και καθομαι στην καρεκλα κοιτωντας την αντανακλαση μου στον καθρεφτη.

BodyguardDonde viven las historias. Descúbrelo ahora