Song:
A Cry for Love- The Black Heart Procession
Εngoy it♥
~~~
"Που είσαι ρε Λιλυ; Εδώ και μισή ώρα σε περιμένω στο Σε Παρι"
"Συγγνώμη φίλη αλλά με πήραν από την δισκογραφική τηλέφωνο. Ομγ δεν μπορείς να φανταστείς τι έγινε"
"Φαντάζομαι. Έλα από εδώ να μου τα πεις"
"Βασικά δεν μπορώ γιατί εμ χεχ πρέπει να πάω ΤΩΡΑ στη δισκογραφική. Συγγνώμη Λορα αληθεια"
Ρολαρω τα μάτια μου και κοιτάζω τον Κρίστιαν που στέκεται όρθιος κοντά στην έξοδο και με κοιτάζει μέσα από τα γυαλιά ηλίου του.
"Καλά μην κλάψεις τώρα" την κοροϊδεύω και γελαει. "Εγώ σου κανονίσα με τον Κρίστιαν αλλά είσαι χαζη"
"Το ξέρω το ξέρω και σε ευχαριστώ πολύ. Η καριέρα της φίλης σου όμως δεν είναι σημαντική;" ρωταει ναζιαρικα και χαμογελαω.
"Ναι ναι εντάξει. Τουλάχιστον το βράδυ στο δείπνο να είσαι εκεί. Για εσένα τον είπα" λέω και σηκώνομαι όρθια πηγαίνοντας το φαγητό μου στο ταμείο.
"Εννοείται. Θα κάνω και κουρα ομορφιάς" λέει και κάτι ακόμη αλλά δεν την ακούω. "Τεσπα μόλις έφτασα σε κλείνω τα λέμε αργοτερα" μου το κλείνει στα μουτρα.
Αφήνω τον δισκο μου στο ταμείο. <<Μπορείτε να μου το τυλίξετε; Θα το πάρω μαζί μου>>
<<Φυσικά δεσποινίς Λόρα σε μισό λεπτακι>> το αρπάζει η χαμογελαστή κοπελίτσα και όντως σε μισό λεπτό το έχει συσκευάσει και μου το δίνει. <<Μήπως μπορείτε να μου δώσετε ένα αυτόγραφο;>> ρωταει ντροπαλά και την κοιτάζω λες και είναι εξωγήινος.
Πρώτη φορά μου ζητάνε αυτόγραφο. <<Ε ναι φυσικα... ξερω γω;>> χαζογελαω και βγαζω τα γυαλια μου.
Φερνει ενα χαρτι και ενα στυλο. <<Η κορη μου ειναι τρελη φαν σου. Απο την τελευταια φωτογραφιση που εκανες για το περιοδικο "Μις Φαμπιουλους" εχει φαγωθει να αγοραζει πραγματα με σταμπες το προσωπο σου" λεει ενω υπογραφω το χαρτι.
<<Πως την λενε;>>
<<Μελιριν>> μουρμουριζει και γραφω το ονομα της με οσο πιο καλλιγραφικα γραμματα μπορω.
<<Οριστε>> της το δινω και παιρνω την σακουλα με το φαγητο.
<<Σε ευχαριστω παρα πολυ>> μου χαμογελαει ζεστα και φευγει.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bodyguard
Fiksi Remaja"Just be my bodyguard baby" "I love being your bodyguard..."