17~ Μπαθ μπομπ

368 55 0
                                    


Έχω να ανεβάσω αρκετό καιρό, χμ;

Σχολιακι και αστεράκι για να συνεχίσω❤️🎄



~~~

<<Καλώς την και ας άργησε>> φωνάζει η Λιλυ με το που κλείνω πίσω την πόρτα του σπιτιού μου.

Ω τέλεια! Νόμιζα πως θα κοιμόταν αλλά πφστ προφανώς και όχι.

Γιατί να κοιμάται στις 6μιση το πρωί δηλαδή; Είναι νωρίς; Όχι βέβαια.

<<Τι κάνεις τέτοια ώρα ξύπνια;>> Ρωτάω μόλις βγάζω τα παπούτσια μου και πάω προς το μέρος της.

Ξαπλώνει στον καναπέ με ένα ποτήρι τσάι στο χέρι της και χαζεύει κάτι παιδικά στην τηλεόραση.

<<Ξύπνησα νωρίς σήμερα γιατί άγχος για τη δισκογραφική>> είπε και συνοφριωθηκα.

<<Για τη δισκογραφική;>> ρωτάω και κάθομαι στον καναπέ δίπλα της.

<<Ημουν σίγουρη ότι το είχες ξεχασει. Σήμερα έχω ραντεβού για να ηχογραφισω το νέο μου τραγούδι, Λόρα. Έχω τρομερό άγχος>> λέει και πίνει μια γουλια από το τσάι της. <<Η Μέρι Λου, από το Λα Πους που μου είχε πει ότι αυτό το τσάι διώχνει το άγχος. Πρέπει να πιω όμως ένα κουβά για να σταματήσω να τρέμω>>

Γελάω και ανακαθομαι. <<Όλα θα πάνε τελεια, μην αγχώνεσαι καθόλου. Ξέρεις ότι είσαι υπέροχη τραγουδίστρια>>

<<Μάλλον έχεις δίκιο...>> μουρμουριζει. <<Τέλος πάντων πώς πέρασες με τον Τσειν;>>

Τι;

Την κοιτάζω λίγο ανεκφραστα.

<<Με τον Τσειν δεν ήσουν εχθές το βράδυ;>> ρωτάει ξανά.

Ω ναι σωστά. Το ξέχασα.

<<Ααααα... Ναι πολύ καλά περάσαμε>> σηκώνομαι όρθια και ανοίγω τα παντζούρια.

<<Λόρα, έγινε κάτι;>>

<<Όχι, γιατί;>>

<<Μου φαίνεσαι λιγάκι ταραγμένη;>> ρωτάει καθώς ανοίγω και το τελευταίο και γυρνάω χαμογελαστή να την κοιτάξω.

<<Όχι ολα τέλεια. Πάω να κάνω ένα μπανάκι και μετά θα ετοιμαστώ για τη δουλειά>> της λέω και γνεφει. <<Παρεμπιπτόντως, εσύ τι έκανες εχθές;>> ρωτάω ενώ ανοίγω το ψυγείο και μου έρχεται φλασια η εικόνα της μαζί με εκείνο το αγόρι να βγαίνουν αγκαλιά από την καφετέρια. Είμαι σίγουρη ότι θα μου τα πει όλα και πφ ποιος τη σταματάει μετά...

BodyguardWhere stories live. Discover now