🌸20🌸

27 4 156
                                    

//Hari minggu//
//Dorm Yeoja blok A//

Haneul p.o.v

Aku sekarang tengah berdiri di depan bangunan dorm aku sambil menunggu Hyeongjun ambil aku. Sebab....

Aku ajak dia jalan-jalan ngan aku nak release stress gitu lagipun kitorang pun kena bagi cuti.

Exam pun baru je habis so kami semua dapat cuti 2 minggu.

Jangan jealous eh ~

Aku buka chat room aku.

Banyak weyh message yang aku tak baca itu pun sebab aku sibuk ngan exam. Nak masuk 3000+ message dah.

Kebelakangan ni pun ,Seungwoo sunbae ada jugak messsage aku.

Kira banyak jugak tapi aku bagi seen je semua message dia sebab rimas weyh aku ngan sunbae ni.

Tak habis-habis nak bawa aku makan lah nak belanja aku lah.

Baru pagi tadi dia chat aku ,dia bawa aku jalan-jalan ngan chingu di tapi aku tolak sebab aku dah awal-awal plan nak jalan-jalan ngan Hyeongjun.

Dia ingat aku ni anjing di ke apa? Tiap-tiap hari nak bawa aku jalan ,kau takde orang lain ke kau nak ajak.

Actually ,aku memang ada juga gi jalan-jalan ngan dia tapi Hyeongjun ada cakap hari tu yang jangan rapat sangat ngan Seungwoo sunbae tu.

Aku tanya kenapa dia cakap dia tak boleh gitau sekarang. Okeihh ,itu aku pelik.

Apa yang dia sembunyikan dari aku ni?

And ,Seungwoo sunbae pun makin hari makin pelik.

//Beberapa minit kemudian//

"Haneul ah!" Ada orang memanggil nama aku dari jauh.

Aku pun menoleh.

"Oh ,Hyeongjun ah!" Aku berlari ke arahnya.

"Mian ,aku lambat" Katanya sambil meemegang dadanya sebab terlampau penat berlari.

"Gwenchannah. Kkaja kita pergi ,nanti kita terlepas bas" Kata aku sambil menarik tangan dia.

Kitorang baru nak mengorak langkah pergi ,tapi aku perasan something.....

Aku terus menahan tangan dia.

"Waegeurae?" Tanya dia sambil memandang aku.

Mata kau besar weyh. Jealous aku tengok ,dahlah cute mengalahkan anjing aku.

"Aku tak tau pulak kita pakai baju yang sepadan hari ni. Kau sengaja ks pakai cenggitu?" Tanya aku sambil ketawa kecil.

"Jinjja-yo? Aku tak plan apa-apa pun. Aku main pakai je baju yang aku ambil" Jawab Hyeongjun.

Dia melihat baju aku kemudian memandang baju yang dia pakai.

"Sama betul weyh" Kata Hyeongjun dengan mata yang membesar.

"Sama betul weyh" Kata Hyeongjun dengan mata yang membesar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Life with  '프로듀스 X 101' [ ft. 아이즈원 ] (Discontinued)Where stories live. Discover now