|three|

618 67 110
                                    

// 05.38 //

Balkonun kenarından ayaklarını sarkıtan genç sigarasını içine çekiyordu.

Gecenin karanlığından yavaş yavaş aydınlanan gündüz umut dolduruyordu ona.

Fakat kendi için umut kalmadığını biliyordu.

Yaklaşık beş dakika önce uyanmıştı ve hala telefonuna bakmamıştı. Normalde en az on dakika geçirirdi telefonu ile.

Sigarasını son kez içine çekip söndürdü.Doyasıya karamsarlıkla geri verdi nefesini.

Üşümüştü.Içeri girip kendine bir sweatshirt aldı, gözüne ışığı yanan telefonu çarptı. Oda kapkaranlıktı ve o parlıyordu.

Eline aldı.Yine saçma sapan mailleri okumaya hazırdı.

Bu seferse tweetler ve whatsapp grupları ile beladaydı başı.Kendisi hakkında binlerce tweet atılmıştı bir gecede.Ayrıca bir sürü wp gruplarından atılmıştı.

Derin bir nefes alıp sildi tüm hepsini. Önce twitter'ı sonra instagram'ı sonra whatsapp'ı.

Telefonu masasına koymaya hazırlanırken bildirimi,okulundan gelen bildirimi gördü.

Dikkatle okudu ve inceledi.Atılmayı bekliyordu fakat aksine onu çağırıyorlardı!

Finn çok mutlu olmuştu.Gerçekten kendinin bu kadar mutlu olabileceğini düşünmemişti.

Fakat birkaç sorunu daha vardı;

Okulun ilk günü olacaktı ve o skandal bir başlangıçla girecekti okula.Bu onun tüm ilişkilerini bitirecek bir hamleydi.

Arkadaş bulamayacaktı.Buna adı gibi emindi.

Oflayıp puflayıp dolabına gitti. Akademi kıyafetlerine baktı.Beyaz bir lacoste üst ve siyah pantolon olan bir okul takımı bulunuyordu.Pek de sevdiği söylenemezdi fakat sweatshirtlerle kapatabileceğini düşündü.

Askıdan indirip yatağının üstüne attı. Temiz kıyafetler ve çorap koyduktan sonra duşa gitti.

'☆'

// 07.14 //

Giyinmişti.Saçlarını toparlamış,çantasını ayarlamıştı.Sanki ilk kez okula başlıyor gibiydi.

Kahvaltıya indi.Kimse yoktu etrafta.Normalde hizmetçisi olurdu ve şoförü ile birlikte kahvaltı yaparlardı.

Siyah,geniş mutfağa ilerledi.Masanın üzerinde iki tane not buldu.Bunlar tahmin ettiği gibi istifa mektuplarıydı. Finn okudu ve sadece gülmekle yetindi.Başka bir tepki veremiyordu.

Kendine kahvaltı yaptı.Bir ekmek bir reçel onun için yeterliydi.

Çantası sırtladı.Siyah Converselerini ayağına geçirdi.Üstüne giydiği siyah hoddie ile uyuyorlardı.

Evinden çıktı ve dışarı baktı.Ne onu bekleyen hayranları ne magazin ne de şoförü vardı.

Bisikletini park yerinden çıkardı. Uzun zamandır sürmemişti.Özlemiş olmalıydı ki bindiği gibi çocuk neşesi sardı etrafı.

Kulaklıklarını taktı.En sevdiği müziklerin playlist'ini açtı.Bisikletin pedalına bastı ve yola koyuldu.

'☆'

// 08.01 //

Okuluna gelmişti.Daha kimse gözükmüyordu ortalıklarda.Bilerek bunu istemişti.Erken gelip yerleşip en son herkes gelince araya sıvışacaktı.

Akademinin ona gönderdiği maile baktı ve sınıfını buldu.

'9/A Acting'

Normalde 10.sınıftı fakat akademi için yeniden başlaması gerekti.

Sınıfına girip en arkaya çantasını koydu.Dolaplarına yerleşti.Sırada oturup gelenleri izlemeye başladı.

'☆'

// 08.58 //

Sınıfta şuan Finn'le birlikte yedi kişi bulunuyordu.Finn gelen kişileri ilk kez görüyordu fakat onların kendisini ilk kez görmediğinden kesinlikle emindi.Hepsi ayrı takılıyor fakat hepsinin bakışlarının buluştuğu tek noktaydı Finn.

Ders zili çalmıştı.Öğretmen de içeri girmişti.Herkesi selamladıktan sonra listelere bakıldı.Isimler tektek sayıldı. Finn'in ismi ise en sessiz ve tehlikeli bir tonda söylenmişti.

Aniden kapı açıldı.Içeri girenler Finn'in dostlar- hayır,eski dostlarıydı. Stranger Things ekibi buradaydı.

Millie hemen öne geçip "Geç kaldığımız için üzgünüz,çekimimiz vardı da!"dedi Finn'e bakarak.Güldü ve izin isteyip oturdular. Caleb,Gaten,Noah ve Sadie.Hepsi Finn'i umursamadan geçmişlerdi. Hatta kimse yanına bile oturmamıştı Finn'in.

Şuanda sınıf 12 kişiydi.Liste tekrar sayıldı ve eksik kişi yoktu.Bu da sınıfın öğrencilerinin sadece bunlar olduğunu gösteriyorduFinn içinden ofladı.Boktan bir yıl onu bekliyordu.

'☆'

Son yemek periotu bitmişti.Dersler gayet güzel geçmişti.Finn not almamıştı fakat tüm bilgilerin zihninde olduğuna inanıyordu.

Aralar olunca hemen st ekibi sınıftan çıkma kararı alıyorlardı.Aynı ortamda bulunmaya bile dayanamıyorlardı.

Diğerleri ise birbirlerini hiç tanımıyordu fakat kaynaşmaya çalışıp arkadaş ediniyorlardı.Finn ise kulaklığını takıp müzik dinliyordu.

Öğle arası olmuştu.Finn yine kulaklığı ile bütünleşmişti.Çantasından çıkardığı kağıt torbasının içine baktı. Kahve ve sandviç bulunuyordu.Kağıt torbayı boşalttı ve yemeye başladı.

St ekibi sınıf değildi fakat öbürleri daha şimdi kurdukları arkadaşlıklar ile yemek yiyip gülüyorlardı.

Finn sınıfta yemek yerse onu yanlış anlayacaklarını düşündü ve yemeğini alıp erkekler tuvaletine doğru yol aldı.

İlk okulda tipi yüzünden onunla dalga geçtikleri için tuvalette yemek yemeye alışmıştı.

Kendine uygun bir kabin buldu ve oturdu.Yemeğe başladı.Kötü bir histi fakat yapacağı başka bir şey yoktu.

Aniden kabin kapısı tıklatıldı.Finn klasik tuvalet izinleri olduğunu düşündü."Dolu!"diye cevap verdi.Kapıyı çalan kişi güldü."Dolu olduğunu biliyorum.Aç kapıyı."dedi. Finn afallamıştı.Düşünmeye süre vermeden kapıyı açtı.Karşısında gördüğü sınıfa yeni gelen ve tanımadığı oyuncu adayıydı.

Kıvırcık kahverengi saçları, kahverengi gözleri,ortalama boyu ve biraz bıyıkları vardı gibi.

Üstünde bol ama renkli bir hoddie, klasik jeans ve vansları vardı.Finn'e doğru gülümsüyordu yüzü.

"Sen beni mi takip ettin?"diye sordu Finn kekelememeye çalışarak.Çocuk güldü ve kafa salladı."İçinde neler döndüğünü tahmin edebiliyorum. Ben de yaşadım."

Finn kafa salladı ve toparlanmaya başladı.Tuvalette çıktılar ve sınıfa yürümeye başladılar.

"Seni dün magazinde gördüm."dedi çocuk.Finn omuz silkti."İstediğini söyle.Artık kendimi kanıtlamaya çalışmayacağım."dedi bıkmış bir biçimde.Çocuk güldü."Merak etme umrumda değil ne yaptığın.Sadece herkes yeni ve arkadaşlık kurmaya çalışıyorlar Finn."

Finn yürürken birden durdu."Hey senin adını bilmiyorum."

Çocuk elini uzatıp ona gülümsedi. "Ben Jack."

Finn, Jack'in el uzamasına karşılık verdi."Finn."dedi sanki hiç bilmiyorcasına.Jack gülümsedi.

new school • fack Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin