|four|

617 62 171
                                    

Finn sınıfa girdiği zaman bakışlar hemen onun üstüne yoğunlaşmıştı. Jack durumu anlayıp Finn'in önünden yürümeye başladı.Gülümseyerek "Bu Finn!"dedi.Kızıl saçlı kız kafa salladı ve ayağa kalkıp onların yanına geldi. "Ben Sophia."diyip elini uzattı.Finn sevinçle elini sıktı kızın.Daha sonra oturan herkes onun yanına gelip kendini tanıtmaya başladı.Finn neler olduğuna anlam veremedi ama mutluydu.

"Ben Wyatt.Belki biliyorsundur The Guardians of The Galaxy'de oynadım."

"Ben Jaeden!The Book of Henry'de oynadım."

"Ben Chosen.Daha bir film oynamadım."

"Ben Jeremy.Yemek yemeyi severim."

Finn gülmeye başlamıştı.Onun bu gülüşü diğerlerini de güldürmüştü.

Hepsi bir sıraya toplanıp konuşmaya başladılar.Bir yandan sanki kırk yıllık arkadaşmış gibi her tür yemeklerini paylaşıyorlardı.Kaynaşmışlardı.

"Yeni dizine bayıldım Finn!"dedi Sophia.Finn gülümseyip suyundan bir yudum aldı."Ben de çok seviyordum rolümü fakat diziden attılar beni."

Derin bir sessizlik oluştu.Bunu bozmak isteyen Jaeden öksürdü. "Bahsedilen olaydan dolayı mı?"diye devam etti Jaeden.Finn kafa salladı. "İnanın ki ben yapmadım.Öyle bir şey asla yapmam zaten!Kendisi menejerimdi ve sadece tatile gitmistik."diye kendini savundu.Jack, Finn'in omzuna dokunup "Sana inanmasak şuan yanımızda olur muydun?"dedi ve güldü.Finn de güldü.Kendini gerçekten rahatlamış ve huzurlu hissediyordu.

"Onu boşverin de diğerleri nerde?" diye sordu Wyatt.Jeremy etrafına bakındı."Yemekhanedelerdir."diye yanıtladı.Finn gülerek kafasını hayır anlamında salladı."Benden kaçıyorlar."

Jack'in havucuna uzanmaya çalışan Chosen omuz silkti."Boşversene onları. Takma kafana.İstenmediğin yerde durmazsın."dediği gibi herkes ona baktı.Chosen şaşırmış bir ifade ile ellerini teslim olmuş suçlu gibi kaldırdı."Pardon!"dedi.

"Eskiden baya yakındık.Sette her şeyi konuşur paylaşırdık ama bir anda bu olay olunca sorgulamadan soğudular benden.Kendimi acındırmayı hiç sevmem ama gerçekten beni sattılar."

Yeniden derin sessizlik kendine yer bulmuştu.Finn gözlerini masaya dikmişti.Gelecek olan yeni bir düşünceyi bekliyordu.

"Biz de daha yeni tanıştık."dedi Jack, öbürlerini göstererek Finn'e. "Birbirimizle ilgili tek bildiğimiz yaşımız ve oynadığımız filmler-diziler.Ama seni herkes tanıyor Finn. Bana sorarsan bu okulda dikkatli olmalısın."

Finn ona baktı.Ne demek istediğini anlamamıştı ve tek kaşını kaldırıp sorgulayıcı pozisyona geçmişti.

"Demek istediğim,"diye başladı Jack. Sesi olduğundan daha kısıktı.

"...sana zorbalık etmek isteyen çok fazla kişi olacak.Bunlara karşı sabırlı olmalısın."

Finn kafa salladı.Keske dert ettiği tek şey bu olsaydı.

Finn düşüncelere dalmışken zil çaldı.Önce Sophia ayağa kalkarak etrafı topladı,sonra herkes yerlerine geçti.Diğerleri de şimdi gelmişti.

'☆'

Elindeki büyük dosya ve kağıtlarla öğrencileri selamlayan Mr.Cursy yerine geçmeden en önde oturan Millie'ye kağıtları uzatmış ve dağılmasını rica etmişti.Millie dağıtırken bir yandan da açıklama yapıyordu.

"Bunlar ders formları.İstediğiniz oyunculuk derslerini alabilirsiniz.Ona göre yeni ders programınız belirlenecek.Ayrıca almanız gerek ortak derslere 9/A olarak gireceksiniz,diğerlerine karışık olarak.Ortak dersler kalın harflerle yazılmıştır."

Millie,Finn'in önünden geçip sert bir şekilde kağıdı önüne koymuştu. Daha sonra tüm kağıtları bitirip yerine oturdu.

Finn kağıdı inceliyordu.Garip garip dersler vardı.Neleri seçeceğini bilmiyordu.Muhtemelen kim ne seçerse ona göre seçecekti.

'☆'

Ders bitmişti.Jaeden "Kim hangi dersi seçecek?"diye bağırmıştı.Koşarak yanına giden Wyatt bir şeyler gösterip gülüyordu.Finn de onlara katılmak için yanlarına gitmişti.

"Bence Sinema Tarihi'ni seçmemeliyiz.Şu derse bak çok sıkıcı!"diye bağırdı Jack.Sophia onun omzuna vurdu."Malesef Jackie bu ders zorunlu!"dedi gülerek.Jack oflayarak kağıdı yere attı.Chosen bu halina gülüyordu.

"Bence siz aptallar hiç bir dersi seçmeyin!"dedi Millie oturduğu yerden.Yanında Gaten vardı ve o da güldü.Finn sadece bakmakla yetindi. Konuşursa uzayacağını biliyordu.

"Bence yabancı dil seçmeliyiz!"dedi Finn kağıttaki yabancı dil kısmını gösterip.Jeremy dudak büzdü."Güzel fikir de hangi dil?"diye sorguladı. Sophia kağıdı onun gözüne sokarak "Kocaman yazıyor aptal.Bak Fransızca!"diye bağırdı.Jeremy gülerek kağıdı itti."Pekala Bayan Çokbilmiş."dedi ve yerine oturdu.Sophia elini beline koymuş ona bakıyordu.

"Bence kafamıza eseni seçelim.Kim neyi beğenirse o derse girsin."dedi Jaeden son noktayı koyarak.Jack ona garip garip bakarken Wyatt ona 'highfive' yapmıştı.

"Daha teneffüsün başında 'Kim hangi dersi seçecek?' diyen sen değil miydin?"dedi gülerek.Jaeden omuz silkti. "Şuan uğraşmaya üşendim."

Finn'ler ayrı ders konuşması yaparken,öbürleri ayrı ayrı konuşuyordu.Finn'in dikkatini çekmişti ve onları izlemeye başladı. Ilk kez sınıftan ayrılmamışlardı.Belki de bunun saçma olduğu kanısına sonun varmışlardır diye düşünd-

"Hey bugün bize gelmeye ne dersiniz?"

Jack,Jaeden,Sophia,Wyatt,Jeremy, Chosen.Altı kişi aynı anda Finn'e baktı.

Finn neden böyle bir şey yaptığını bilmiyordu ama diğer arkadaşlarını onsuz görünce siniri bozuluyordu ve yeni arkadaşları ile kendi evine gitme fikri çıkmıştı bir anda.

"Yani film falan izleriz.Hatta ev tamamen boş yani tek ben varım."

Jack omuz silkti."Ben giderim."dedi hemen.Jaeden ona baktı."Ben de gelirim,işim yok."dedi düşündükten sonra.Sophia öne atıldı."Ben de gelirim."dedi sevinçle.Wyatt de onayladı."Jeremy gelirse gelirim."dedi Chosen.Jeremy güldü ve kafa salladı.Finn gülümsedi."O zaman okuldan sonra saat altı olur mu? Hatta isterseniz biz de kalın."dedi aniden.

"Finn sana neler oluyor?!"

"Olur."dedi toptan ses.Herkes herkese uyuyordu ve evet,bu gece herkes Finn'in evindeydi.

"Güzel,o zaman saat yedide gelin hem yemek de yeriz?"diye onay istedi Finn.Sophia kafa salladı ve masadaki şişeyi alıp "Doğruluk ve Cesaretlilik oynamazsak gelmem!"dedi gülerek. Jack kafa salladı."Eveet!Harika olur!"

Finn ve yeni edindiği arkadaşları gülüşürken Millie onları izliyordu ve Caleb,Gaten,Sadie ve Noah'ya bir şeyler fısıldadı."Bu gece hazır olun."

Ve zil çalmıştı.





new school • fack Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin